איך בוחרים תמ"ל שיהיה הכי קרוב לאמא?

    עפר גדנקן No Comments on איך בוחרים תמ"ל שיהיה הכי קרוב לאמא?

    רננה מזרחי, דיאטנית קלינית והמנהלת המדעית של מטרנה עושה סדר.

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה טובה ילדת, עם ההתרגשות הגדולה והאושר בבית עולות גם שאלות רבות הקשורות לתזונת הרך הנולד. על דבר אחד אין עוררין- הזנה טבעית הינה המזון הטוב ביותר עבור תינוקך. להזנה הטבעית יתרונות רבים: היא מכילה את כל הרכיבים הנחוצים לתינוק ובהרכב המדויק והמתאים לצרכים המשתנים של התינוק הגדל, תורמת לגדילה, להתפתחות ולחיסוניות של תינוקך וכמובן בעלת יתרונות בריאותיים גם עבורך.

    במידה ומאיזה שהיא סיבה תחליטי להזין את תינוקך בתחליף חלב (תמ"ל, תרכובת מזון לתינוקות), חשוב מאוד לבחור בזה שהכי מתאים לו, הכי קרוב לאמא.  הבחירה המומלצת הראשונה לפי משרד הבריאות היא בתמ"ל על בסיס חלבי

    מטרנה, חברת מזון התינוקות המובילה בישראל בכלל ובמגזר החרדי בפרט, מחויבת הן לאיכות והן לכשרות המהודרת ומציעה כיום את מגוון המוצרים הרחב ביותר בכשרות בד"צ העדה החרדית. עם מגוון רחב כל כך, איך תדעי מה לבחור?

    מטרנה אקסטרה קר מהדרין – סדרת התמ"ל המתקדמת של מטרנה בעלת היתרון המשולש לעיכול קל המכיל שילוב רכיבים ייחודי: פרוביוטיקה, סיבים פרה ביוטיים ושמן בטאפלמיטט.

    מטרנה מהדרין ספיישל – תמ"ל בלעדי למטרנה שפותח במיוחד לתינוקות עם גזים ובעל הרכב דל לקטוז ומועשר בפרוביוטיקה .

    מטרנה מהדרין בשלבים – הסדרה הוותיקה והאהובה עליה גדלו דורות של ילדים במגזר החרדי, בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים על בסיס חלב ישראל.

    מטרנה צמחית מהדרין – תמ"ל על בסיס חלבון סויה לתינוקות אלרגיים לחלב פרה (שלא אובחנו כאלרגיים גם לסויה) לחולי גלקטוזמיה ולתינוקות עם אי סבילות חמורה ללקטוז, מומלץ להתייעץ עם רופא לפני התחלת השימוש.

    רוצה לדעת עוד? במטרנה זמינים לכל שאלה גם במרכז לייעוץ תזונה, הזנה טבעית ושינה בטלפון: 1-800-32-33-33



    0 תגובות