הפיצול בימין: בן ארי: "הבית היהודי זה כחול לבן"; דובוב: "התנתקתם"

    אסתי פלד 1 Comment on הפיצול בימין: בן ארי: "הבית היהודי זה כחול לבן"; דובוב: "התנתקתם"

    העימות בציונות הדתית: יו"ר עוצמה יהודית ד"ר מיכאל בן ארי בעימות ב'מהדורה המרכזית' מול יונתן דובוב מהבית היהודי לקראת הבחירות לכנסת ה-23. לטענת בן ארי: "המצביעים של הבית היהודי ברחו לכחול לבן והצביעו בעד הנדל וטרופר". יונתן דובוב: "אני לא פחות ציוני דתי ממך. אני פתוח לכל הקהלים"

    בן ארי ובן גביר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המלחמה על הימין הדתי: יו"ר עוצמה יהודית ד"ר מיכאל בן ארי ויונתן דובוב בעימות ב'מהדורה המרכזית' לקראת הבחירות השלישיות והאפשרות לאיחוד טכני בימין. מהעימות התברר כי הפער בין עוצמה יהודית לבית היהודי הוא גדול מכפי שחושבים ולא נראה כל איחוד באופק.

    יהנותן דובוב מהבית היהודי: "גם לנו יש יכולת להביא מצביעים לקלפי. אבל עם כל הכבוד לכל המצביעים יש אחוז חסימה. בבית היהודי והאיחוד הלאומי יש לנו את הבונקר שלנו שיבואו לקלפי".

    מיכאל בן ארי: "בבחירות הראשונות רצנו איתכם והרב רפי וסמוטריץ' נהיו שרים רק בגללנו. החבורה שלכם זה יועז הנדל וחילי טרופר, שהם יכולים ללכת לכחול לבן. אבל אצלנו המצביעים הם רק שלנו הם לא הולכים לשום מקום אחר. אתם הצלחתם ליצור נזק בבחירות האחרונות. הרב דוד חי הכהן אמר להצביע ליהדות התורה".

    יהונתן דובוב: "אנחנו גם צריכים לקחת מצביעים מכחול לבן. החברים שלי שהצביעו בעד כחול לבן המטרה שלנו להחזיר אותם. אנחנו עובדים על גיוון הרשימה ונרוץ עם בלוק טכני. אני מכבד את חברנו מעוצמה יהודית".

    בן ארי: "הבית היהודי לא עוברת את אחוז החסימה. יש להם דמיונות שאם הם יביאו אנשים יותר לייט וככה הם יצליחו. דובוב הוא כחול לבן. הציונות הדתית היא קשיחה ולא רוצה להיות כחול לבן ולכן זה לא יצליח לנו".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רק עוצמה יהודית!!!