השר גלנט: "מערכת המשפט, התקשורת והשמאל חברו כנגד נתניהו"

    אסתי פלד No Comments on השר גלנט: "מערכת המשפט, התקשורת והשמאל חברו כנגד נתניהו"

    השר יואב גלנט בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' תוקף את גנץ על הקפיצה לכס ראשות הממשלה ללא שום ניסיון פוליטי: "אני מכיר היטב את חמשת ראשי הממשלות שכיהנו פה ואת הדברים שהם התמודדו איתם. הצניעות מחייבת להיות הפוליטיקה מספר שנים לפני הישיבה על כס ראשות הממשלה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר יואב גלנט התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס למערכת הבחירות הקרובה: "המציאות שמנהלים משפט ראווה מעל דפי העיתונות והתקשורת. זאת מציאות מסוכנת. זאת חבירה של מערכת המשפט אל התקשורת והאגף השמאלי הפוליטיקה זה חסר תקדים מתולדות המדינה. כל יום הדלפות כנגדו מרוחים על העיתונים וזה כנגד רק צד אחד".

    עוד הוסיף גלנט: "זאת הפרה יסודית בזכות החפות של אדם. האדם הוא זכאי כל עוד לא נקבע בערכאה האחרונה".

    על ההבדל בין אולמרט לנתניהו מסביר גלנט: "כל מי שמתסכל בתיקים האלה, רואה כאן חיבור של נושאים שונים שלא מחזיק מים. נכון שהיו סיגרים ושמפניות זה דברים לא ראויים אבל לא מדובר במעטפות כסף. יש כאן רצון משפטי ופוליטי שמנגן יחד עם התקשורת. וזה מביא את רמת האמון לשפל חסר תקדים".

    מהצבא לפוליטיקה: "אני מאוד שמרן בהתנהלות שלי בהקשר של היכולת הפוליטית. אני מכיר היטב את ארבעת ראשי הממשלות שהיו פה. אני מכיר את הדברים שהם התמודדו איתם. הצניעות מחייבת להיות מספר שנים במערכת הפוליטית ואז לבקש להיות ראש הממשלה. יצחק רבין לא הפך בין רגע להיות ראש ממשלה. גם אצל רבין הקדנציה הראשונה לא הייתה מוצלחת".



    0 תגובות