בג"ץ נגד קובי: "הבקשה נדחית; יכבד העותר ויתייצב לשימוע"

    איתי גדסי No Comments on בג"ץ נגד קובי: "הבקשה נדחית; יכבד העותר ויתייצב לשימוע"

    ראש עיריית טבריה רון קובי ניסה לדחות את השימוע פעם נוספת על ידי עתירה לבג"ץ אלא שלדחיה שכזו הוא לא ציפה: "הליך השימוע יתקיים כנדרש ובהקדם האפשרי', זאת מבלי שנעלם מעיני שאנו נתונים בתקופת הבחירות. הבקשה נדחית"

    צילום: הדס פרוש / Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך ניסיונותיו לדחות את הקץ ברגעים האחרונים ולמנוע את פיטוריו, פנה הבוקר ראש עיריית טבריה רון קובי לבית המשפט העליון, שוב, בבקשה כי תינתן לו ארכה נוספת ולא ייערך לו שימוע היום כמתוכנן. זאת לאחר שבפעם שעברה שהיה עליו להתייצב לשימוע – שלח קובי אישור של 11 ימי מחלה בגין דלקת ריאות שהוציא לו רופא ילדים בכפר זרזיר.

    קובי ביקש בעתירה, שבית המשפט ימנה שופט בדימוס מטעמו לעריכת השימוע בגלל מערכת בחירות נוספת והקשר ההדוק בין ש"ס לליכוד ולכן מבקש לפסול את אלקין מלערוך את השימוע. זאת לאחר, שכזכור בית המשפט העליון פסל את שר הפנים אריה דרעי מלנהל את ענייניו של קובי עקב טענתו של ראש העיר לניגוד עניינים ביניהם בגלל יריבות אישית.

    שופט בית המשפט העליון נועם סולברג דחה את עתירת קובי. בתשובת בית המשפט לעתירה, כתב השופט סולברג: "שקלתי את נימוקי הבקשה, אך לא ראיתי הצדקה להיעתר לה. זאת בשים לב להיסטוריה של הפרשה הנידונה. ובהינתן פסק הדין בעתירתו הקודמת של העותר. כזכור, נרשם בפסק הדין, בין היתר כי "הליך השימוע יתקיים כנדרש ובהקדם האפשרי", זאת מבלי שנעלם מעיני שאנו נתונים בתקופת הבחירות. הבקשה נדחית. יכבד העותר ויתייצב לשימוע", כתב השופט.



    0 תגובות