שקד מכחישה את דברי כהנא: "לא החלטתי"

    איתי גדסי 4 Comment on שקד מכחישה את דברי כהנא: "לא החלטתי"

    חברת הכנסת איילת שקד אומרת כי טרם החליטה באיזה מסגרת פוליטית להתמודד בבחירות הקרובות ובימים הקרובים תמסור את החלטתה, זאת בניגוד להצהרת ח"כ כהנא מהימין החדש כי שקד החליטה להישאר במסגרת הימין החדש

    צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים לשעבר חברת הכנסת איילת שקד מכחישה את דברי ח"כ מתן כהנא מהימין החדש לפיהם היא סגורה על ריצה בימין החדש עם בנט. בסביבת חברת הכנסת שקד אומרים כי טרם החליטה: "בימים הקרובים היא תקבל החלטה".

    כזכור, בבחירות האחרונות, לאחר התלבטות ארוכה, החליטה שקד כי היא תרוץ במסגרת 'הימין החדש' של נפתלי בנט, אך דרשה את המקום הראשון. בנט נענה לבקשתה ושקד הוצבה בראשות 'הימין החדש' – שחברה מאוחר יותר לסיעות 'האיחוד הלאומי' ו'הבית היהודי' והם רצו במסגרת פוליטית אחת, כבלוק טכני, תחת השם 'ימינה'. מפלגת 'ימינה' זכתה ל-7 מנדטים.

    במקביל גוברים הקולות במפלגת 'הליכוד' הקוראים לראש הממשלה בנימין נתניהו למנות את שקד לשרה בממשלת המעבר, נתניהו טרם נענה לפנייה.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      הימין החדש לא יעבור את אחוז החסימה , כבר היינו בסיפור הזה . איילת ובנט הרסו את הבית היהודי.

    2. 3

      אם היה מדובר הנאשם שאינו ראש ממשלה,האם שקד היתה אומרת אותו הדבר?.
      האם בשביל להשיג מקום טוב,שקד ובנט מוכנים להתחבר לנאשם בפלילים?!?! כנראה שכן מה גם שלא נראה שיש להם איזה בעיה מוסרית עם דרכו המדינית של נתניהו,לא כלפי פנים ולא כלפי חוץ.הכל בשביל משילות וריבונות.
      קל למגזר הדתי לדבר עם כל התקציבים שזורמים אליהם,אבל לעומתם,החילונים שנושאים בנטל ….זוכים להתייחסות צוננת ומנוכרת.
      רצון העם הזה טוב רק לבחירות,אז תדאגו לכך שלא תצטרכו עוד בחירות,כי לא מגיע לנו לא לקבל יחס( דירות תחבורה בתי חולים התקדמות וצמיחה אישית) אלא רק כשצריך את קולנו לבחירות

    3. 2

      פעם ראשונה ששקד אמרה
      דברי חוכמה
      כל הזמן מקשקשת כמו ילדה

    4. 1

      גברת שקד, העם היה חכם גם ביפן, איטליה וגרמניה במאה ה – 20 כאשר נתן למניהגים לשלוט שם? ואם "העם החכם" הוא אספסוף מוסת (בגין בגין, אריק אריק, ביבי ביבי) שרוצה לבחור ברודן מושחת אז מנגנוני המדינה צריכים לשתוק? חוסר בושה ציניות ואופורטוניזם הם כלי המשחק באמביציה האישית שלך!