בכיר בבלוק הימין: "אחרי הבחירות לא תהיה הליכה עיוורת אחרי נתניהו"

    איתי גדסי No Comments on בכיר בבלוק הימין: "אחרי הבחירות לא תהיה הליכה עיוורת אחרי נתניהו"

    בכיר בבלוק הימין התייחס לאפשרות של הליכה עם נתניהו גם לאחר בחירות שלישיות, לדבריו הפעם זה לא יהיה כפי שהיה בבחירות האחרונות, "אם יהיה מועמד עם סיכויים טובים יותר נתמוך בו" | סער קורא לנתניהו לבוא לעימות מולו | יו"ר האיחוד הלאומי: "יש לי הערכה לרב פרץ, אבל צריך לפתוח את המפלגה לפריימריז לכולם"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחירות שלישיות: עם יציאה לדרך לבחירות בפעם השלישית בתוך שנה. בכיר בגוש אמר למקורביו: "לא נאפשר בחירות בפעם הרביעית – גם אם הדבר יהיה כרוך בהמלצה על מועמד אחר", כך פורסם בחדשות 12. יצויין כי יו"ר ש"ס הביע תמיכה חד משמעית בנתניהו גם לאחר הבחירות השלישיות.

    עוד פורסם, כי לאחרונה כמה מראשי מפלגות הבלוק קיימו שיחות פנימיות, ושבאחת מהן אמר אחד מהם: "לא תהיה הליכה עיוורת נוספת אחרי נתניהו. בחירות רביעיות אינן על הפרק ובלתי נסלחות מבחינת הציבור. יש רוב למצביעי הימין ולכן נבהיר שנתמוך במועמד בעל הסיכויים הגדולים ביותר"‎.

    הפריימריז בליכוד: ח"כ גדעון סער מנסה לאתגר את ראש הממשלה מספר ימים לפני קיום הפריימריז לראשות המפלגה וקורא לראש הממשלה לבוא לעימות מולו על נושאים המדיניים, הכלכליים והביטחוניים. איפה שתרצה ובזמן שתבחר אמר סער.

    הפיצול בימין: שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' התייחס לפיצול בציונות הדתית, "אני לכל אורך הדרך התנגתי לפיצולה של הציונות הדתית", אמר סמוטריץ' בנושא מיזוג הרשימות. "אפשר וצריך ללמוד מהטעויות שעשינו בעבר. בבחירות הקודמות רצנו בשני ראשים והימין החדש לא עבר את אחוז החסימה – אלמלא הימין החדש היה יוצא היינו עכשיו כבר כמעט שנה בתוך ממשלת ימין מוצלחת", את הדברים אמר בריאיון לחדשות 12.

    על ההצעה לפריימריז בין כל מועמדי מפלגות הימין אמר סמוטריץ': "אפשר וצריך לשאול את הציבור מי הוא רוצה שייצג אותו. אני רואה את עצמי מעמיד את עצמי לבחירה והציבור ייבחר. הרב רפי שיש לי המון הערכה אליו נקרא אל הדגל ומונה על ידי ועדה ברגע משבר. כדי להחזיר את ההמון של הציבור הציוני דתי צריכה להיות מפלגה אחת ופתוחה ולהעמיד לבחירת הציבור".

    עוד אמר סמוטריץ' על ליברמן: "מהרגע הראשון אמרתי שליברמן איש מסוכן הוא מסתכל על עצמו ולא על טובת מדינת ישראל – אני לא רדפתי אחריו".

    סמוטריץ' גם העביר ביקורת קשה על מערכת המשפט והתייחס לכתב האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "נתניהו איננו האדם הפרטי אלא סמל, שם נרדף לרדיפה לא לגיטימית. כל אלה שנכשלו במשך שנים בקלפי מנסים להפיל את שלטון הימין דרך בית המשפט. האתגר של הימין בקדנציה הבאה יהיה לתקן את מערכת המשפט".

     



    0 תגובות