גנץ תוקף: "בחירות בגלל חסינות"; הליכוד: "הסכמנו לכל ויתור בשביל אחדות"

    איתי גדסי No Comments on גנץ תוקף: "בחירות בגלל חסינות"; הליכוד: "הסכמנו לכל ויתור בשביל אחדות"

    מערכת הבחירות נפתחה; יו"ר כחול לבן שב ותוקף את ראש הממשלה: "ישראל הולכת לבחירות כי אדם אחד שם את ביטחונו וחסינותו לפני ביטחונה וחוסנה של החברה" | הליכוד בתגובה: "נתניהו הסכים לקבל כל ויתור כדי להקים ממשלת אחדות. בני גנץ עשה כל מאמץ כדי לסכל את הקמתה"

    גנץ צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן בני גנץ פותח את קמפיין הבחירות במתקפה חסרת תקדים כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "ישראל הולכת לבחירות כי אדם אחד שם את ביטחונו וחסינותו לפני ביטחונה וחוסנה של החברה. לפני שלושה שבועות הוגשו שלושה כתבי אישום חמורים וחסרי תקדים נגד ראש ממשלה מכהן, תחת הכותרת- מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו. ובתגובה נתניהו פתח בקמפיין: בנימין נתניהו נגד מדינת ישראל. בנימין נתניהו נגד אזרחי ישראל".

    גנץ הוסיף ותקף: "עם כניסתנו למערכת בחירות נוספת אני קורא לכל המנהיגים ישרי הדרך מימין ומשמאל- אל תפחדו. אל תשתקו. אל תאפשרו לאף מנהיג להעמיד עצמו מעל טובת המדינה. את שלשלאות בלוק החסינות, חייבים להתיר. ואת הפחד לעמוד מול שחיתות יש להחליף באומץ אזרחי ומנהיגותי. כחול לבן בראשותי לא שתקה, לא שותקת ולא תשתוק. אנחנו כאן כדי להחליף את השלטון. נכנסתי לפוליטיקה כדי להיאבק ולשנות את כיוון הספינה ולא בכדי לנהל מלחמות אישיות. גם את הקמפיין הקרוב אנהל בצורה מכבדת וממלכתית. אין אפשרות אחרת מבחינתי", אמר גנץ ששותפו ומפלגתו ניהלו קמפיין הסתה מבחיל כנגד הציבור החרדי במערכת הבחירות האחרונה.

    במפגלת הליכוד מוסרים בתגובה לדבריו של יו"ר כחול לבן: "ראש הממשלה בנימין נתניהו הסכים לקבל כל ויתור כדי להקים ממשלת אחדות. בני גנץ עשה כל מאמץ כדי לסכל ממשלת אחדות ולגרור את המדינה לבחירות. הדרך היחידה להקים ממשלה לאומית רחבה וחזקה למדינת ישראל היא להצביע לליכוד".



    0 תגובות