בגלל ההתפרעויות של פעילי ה-B.D.S: אירוע בוטל ואבטחה הוצמדה לדגן

    איתי גדסי No Comments on בגלל ההתפרעויות של פעילי ה-B.D.S: אירוע בוטל ואבטחה הוצמדה לדגן

    פעילים של התנועה האנטישמית התפרצו אמש לכנס שנערך בלונדון ע"י נציגים יהודים וערבים מישראל לטובת המדינה ונגד בסימון מוצרים. בעקבות ההתפרעויות המשטרה החליטה לבטל כנס באוניברסיטה המקומית

    דגן מותקף במדריד ע"י פעילים אנטישמיים מתנועת ה-B.D.S

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות האירועים האנטישמיים ותקיפת המשלחת היהודית-ערבית ע"י פעילי BDS במדריד, הוחלט לבקשת המשטרה לבטל אירוע בו היו צפויים להשתתף חברי המשלחת באוניברסיטה מקומית.

    ההחלטה התקבלה לאור בקשת המשטרה שאף הצמידה ביממה האחרונה יחידת שיטור שתלווה את המשלחת ותמנע מפעילים אנטישמיים לתקוף אותם. במקביל לשוטרים הוצמדו לחברי המשלחת גם מאבטחים אזרחיים.

    למרות הביטול מתכננת המשלחת להיפגש במהלך היום עם סטודנטים ונציגות של הפרלמנט הספרדי במטרה לפעל לשינוי ההחלטה לסימון מוצרים מיו"ש.

    כזכור ביום שלישי קיימה המשלחת אירוע במלון אינטרקונטיננטל במרכז מדריד אליו התפרצו עשרות פעילי BDS שתקפו את חברי המשלחת וניסו לפגוע בהם בצורה פיזית עד שבסופו של דבר הגיעו אל המקום הכוחות המיוחדים של משטרת מדריד שחילצו את המשלחת מהמקום בשלום.

    במסגרת האירוע התעמת ראש מועצת שומרון יוסי דגן עם המתעמתים ואמר: "אתם חושפים את הפנים האמיתיות שלכם ואלו פנים מלאות בשנאת יהודים, נגמרו הימים שיהודים פחדו מכם". כעת כאמור תסיים המשלחת את יומה האחרונה תחת אבטחה ותשוב ארצה בשעות הלילה.



    0 תגובות