ליצמן לשרי האוצר והחינוך: התערבו למניעת אפליית ילדי החינוך המיוחד

    עפר גדנקן No Comments on ליצמן לשרי האוצר והחינוך: התערבו למניעת אפליית ילדי החינוך המיוחד

    יו"ר יהדות התורה סגן השר הרב ליצמן לשרי האוצר והחינוך: "התערבו למניעת אפליית ילדי החינוך המיוחד במסגרת מוסדות המוכש"ר"
    "נציגי משרד החינוך והאוצר הצהירו כי האפליה אינה חוקית וכי יפעלו לתקנה עוד בשנה זו, או תוך כדי דיוני תקציב 2020. אך בתשובת המדינה הטריה לבג"צ הצהירו נציגי משרד החינוך כי הקימו וועדה במשרד לבחינת הנושא וכי הצפי לסיום עבודתה הוא לפחות שנה!" מתרעם הרב ליצמן

    ליצמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר יהדות התורה, סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן דורש משרי האוצר והחינוך לבטל את האפליה שלך ילדי החינוך המיוחד במסגרת מוסדות המוכר שאינו רשמי.

    בעקבות תשובת המדינה לבג"צ שבה מבקשת המדינה שנה להקמת ועדה שתבחן את הנושא מתרעם הרב יעקב ליצמן במכתבו לשרי החינוך והאוצר וכותב: "גם בוועדת החינוך של הכנסת וגם במסמך שהוצג בוועדת הכספים של הכנסת, הצהירו נציגי משרד החינוך והאוצר כי האפליה אינה חוקית וכי יפעלו לתקנה, עוד בשנה זו או תוך כדי דיוני תקציב 2020. אך בתשובת המדינה  הטריה לבג"צ הצהירו נציגי משרד החינוך כי הקימו וועדה  במשרד לבחינת הנושא וכי הצפי לסיום עבודתה הוא לפחות שנה!".

    לדבריו "במציאות של ממשלת המעבר אין דרך אחרת לפתור את הנושא אלא בהתגייסות משותפת וקביעת דיון אחד ענייני למציאת פתרון".

    מכתב ליצמן

    יצוין כי פורום המוכש"ר העומד מאחורי העתירה יחד עם עשרות גני חינוך מיוחד והורים רבים לילדים בגנים, הבהיר למשרד החינוך כי על פי כל האינדיקציות  משמעות הפגיעה בילדים הללו בגיל הרך קשה לאין ערוך ואין לה תקנה.

    הרב ליצמן הוא הראשון מחברי הממשלה שמצטרף ליוזמתו של ח"כ הרב מיכאל מלכיאלי שהחתים 61 מחברי כנסת מסיעות  הבית החל בליכוד והבית היהודי וכלה בחברי הרשימה המשותפת  כשכולם דורשים למצוא פתרון לסוגיה.



    0 תגובות