דגל לבלוך: "שוקלים את צעדינו האם להמשיך את השותפות הקואליציונית"

    איתי גדסי 1 Comment on דגל לבלוך: "שוקלים את צעדינו האם להמשיך את השותפות הקואליציונית"

    על רקע כניסה הצפויה של ש"ס לקואליציה בבית שמש וההבטחות של ראש העיר להעביר לידיהם את השליטה במועצה הדתית ועוד סמכויות נרחבות, זועמים בדגל התורה על ההבטחות שהגיעו לטענתם על חשבונם. גפני זימן את הסיעה העירונית לדיון חירום

    ח"כ משה גפני צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    17:24
    16.04.24
    אליהו גרין No Comments on אלי ברזל משיק סינגל בכורה: "שומר עלינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא שקט בבית שמש: על רקע כניסתה הצפויה של סיעת ש"ס לקואליציה בבית שמש והעברת השליטה של המועצה הדתית לידי ש"ס, החלה מתיחות רבה בין תנועת דגל התורה לראש העיר עליזה בלוך שתחתום הערב (שלישי) על ההסכם מול ש"ס. לאור ההבטחות לש"ס שלטענתם יבוא על חשבון ההסכמים החתומים מול "דגל התורה".

    יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני שוחח עם יו"ר הסיעה שמואל גרינברג, והביע זעם רב ותחושה קשה מהתנהלותה של ראש העיר מול דגל התורה, גפני אמר כי לא ניתן לשתף פעולה עם ראש העיר שהאימון בה נפגם ואשר מתעלמת מהסכמים והתחייבות שהתחייבה לדגל התורה. הרב גפני זימן אליו את חברי הסיעה בבית שמש היום (שלישי) לדיון חירום בנושא.

    בדגל התורה אמרו היום כי הם רואים בחומרה את התנהלות ראש העיר בקיום ההסכמים עמה עד עתה ובהתנהלות השוטפת במענה לצרכי ציבור דגה"ת ובמיוחד כעת כאשר ראש העיר סוחרת בסחורה שנתנה לשותפות אחרות ובהם דגל התורה וחותמת הסכם עם סייעת ש"ס (שהצטרפותה כשלעצמה מבורכת) אך לא ניתן להתחייב על חשבון התחייבויות שנתנו לדגל התורה.

    עוד מוסיפים בדגל התורה ואומרים: מעשה זה הוא לא ראוי ולא מוסרי ומציף תחושות קשות של פגם באימון מצד ראש העיר ומעמיד בספק גדול אפשרות לעבודה משותפת ואי יכולת לסמוך על מילה של רה"ע.

    בדגל התורה משגרים מסר ברור ללשכת ראש העיר: דגל התורה שוקלת את המשך דרכה בשותפות הקואליציונית עם ראש העיר, סיעת דגל התורה תתכנס עם חברי הכנסת ותביא את הדברים בפני הרבנים שליט"א.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כבתור תושב בית שמש ומצביע דגל, הלוואי ודגל יפרשו ויתחילו לבנות את עצמם כאופזוציה לוחמנית.
      אבל לצערי הם כאלו סרח עודף שהם יפגו עלבון ופשוט יושיטו את הלחי השניה…
      וחבל שאגודה מכרו את נשמתם ודואגים רק לבטן של אנ"ש ע"ח כל הציבור.