סער: "לפי הסקרים: המחנה הלאומי בראשותי – גדול יותר"

    איתי גדסי 4 Comment on סער: "לפי הסקרים: המחנה הלאומי בראשותי – גדול יותר"

    בדרך לראשות הליכוד: חבר הכנסת גדעון סער סייר בחאן אל אחמר וקרא לפינויו המיידי: "אני קורא לראש הממשלה לקיים את ההתחייבות ומה שנפסק לפני למעלה מ-10 שנים בנוגע לפינוי הזה" | בהתייחסו למצב הפוליטי אמר: "סקר שלישי השבוע מראה שאני מביא מנדטים ומגדיל את המחנה הלאומי וכל זאת עוד לפני שנבחרתי, תארו לכל מה יקרה אחרי שאבחר"

    Gideon Saar at the Eli Horowitz Conference for Economy and Society, held by the Israel Institute of Democracy, in Jerusalem, on June 19, 2018. Photo by Yossi Zeliger/Flash90 *** Local Caption *** ??? ??? ?????? ?????? ????? ???? ????? ????????? ???? ??? ???????? ????? ??? צילום: פלאש 90
    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת גדעון סער סייר היום (שלישי) ביישוב חאן אל אחמר כנגדו עומד צו לפינוי מזה תקופה ארוכה, בדברים שנשא במקום תקף סער את ראש הממשלה בנימין נתניהו על אי פינויו של היישוב: "השאלה המרכזית היא שאלת המאבק על השטח. לתושבים הוצעו חלופות, וחלופות טובות יותר. יש כאן עניין של חוק, כאשר משנת 2009 הוצא הצו הראשון. פעם אחר פעם בית המשפט העליון דחה את העתירות כנגד צווי ההריסה. אנחנו רואים שורה של מאחזים של ניסיון להשתלט על שטחי סי. אין שום ספק שאם היה מדובר בישוב יהודי, עם פסיקה כל כך ענפה, מזמן הוא היה מפונה".

    לדברי סער, "יש רקורד של למעלה מ-10 שנים של צוי הריסה חוזרים ונשנים. ובלשון אחרת, שלטון החוק צריך להגיע גם לחאן אל אחמר. ראש הממשלה הודיע כי המאחז הבלתי חוקי חאן אל אחמר יפונה תוך זמן קצר. צריך להבין כי יש מאבק שהוא על שטחי סי, והאם הישובים היהודים יוכלו להתפתח או לא וכאשר אתם רואים מקומות כמו כאן, לא יהיה ניתן לגדול".

    "בהקשר היותר רחב", הוסיף סער, "אנחנו נמצאים בסיטואציה של הרשות הפלסטינית הנתמכת ע"י האיחוד האירופי כאשר הם קובעים עובדות בשטח והופכים את הישובים היהודים כמובלעת בתוך שטחים פלסטינים. אני קורא מכאן לממשלת ישראל לקיים את ההחלטה וההתחייבות לפנות את אל אחמר. הדבר הזה, מבחינת כל הנושאים המדיניים הוא המאבק החשוב ביותר והרחב ביותר. אני קורא לראש הממשלה לקיים את ההתחייבות ומה שנפסק לפני למעלה מ10 שנים בנוגע לפינוי הזה".

    סער פשר את משנתו המדיני-ביטחונית ופרט כמה מהלכים שברצונו לקדם: "הדברים החשובים ביותר, לבלום את המהלכים הפלשתינים להשתלטות בשטחי סי. יש שלושה פרמטרים שאני רוצה לקדם ולאמץ: לאמץ את דו"ח אדמונד לוי, ולפחות להתחיל ליישם אותו כי יש לו משמעות חשובה ביותר. לחתור לביצוע החלטת מרכז הליכוד על החלטת סיפוח יהודה והשומרון. כך נבטיח שיהיה מרחב לגידול, לא יהיה איום בתוך שטחי פלשתינים ונבטיח את העתיד של יהודה והשומרון. צריך לעשות זאת באופן מידי ואני מקווה שהממשלה תפעל בהקדם בהתאם למה שהוחלט לפני שנה".

    סער התייחס גם לנושא הפוליטי ולהתמודדותו על ראשות הליכוד מול נתניהו ואמר: "אני מתכוון להתמודד, כפי שאמרתי בצורה מכבדת ולעסוק בכל התחומים ואני מתכוון לנצח. ביתי זה הליכוד ושם אני מתמודד ואין שום מקום אחר. לא אתייחס לספינים. נבחרתי על ידי חברי הליכוד, נשלחתי על ידם וחתמתי לפני 9 ימים על התקופה האחרונה והמועמד שלנו כפי שנקבע הוא ראש הממשלה. כל עוד הוא יו"ר התנועה כל הסמכויות אצלו. אבל, כלפי העתיד, אין שום סיכוי להקמת ממשלה עם כל הזכויות, ויש לו ועם כל ההישגים שגם יש לו, גם אם נלך למערכת בחירות שלישית אין לו סיכוי להרכיב ממשלה".

    לסיום הציג סער נתון לפיו אם יכהן כיו"ר הליכוד תקום ממשלה: "סקר שלישי השבוע מראה שאני מביא מנדטים ומגדיל את המחנה הלאומי וכל זאת עוד לפני שנבחרתי. תארו לכל מה יקרה אחרי שאבחר".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      יחי סער המלך!
      ראש הממשלה הבא.

    2. 3

      סער חתיכת שקרן מתבשם מסקר שקר ילה עוף לנו מהעניים עוד אפס

    3. 2

      נו בחייך! סער הזה סתם שקרן

    4. 1

      סער בערבית אומרים הוקרא בלמשימיש בחלום שלך אתה הרי תברח הביתה אם לא תנצח ואז תאמר אני לוקח פסק זמן אז תתקדם