ח"כ בכיר בליכוד: "אם בית המשפט יתערב – אתפטר מהכנסת"

    איתי גדסי 20 Comment on ח"כ בכיר בליכוד: "אם בית המשפט יתערב – אתפטר מהכנסת"

    חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) מצהיר כי אם בית המשפט או היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט, יתערבו ויקבעו דבר מה בנוגע לכהונת ראש הממשלה בנימין נתניהו, כעת, כשהוא תחת כתב אישום, הוא יתפטר מכנסת ישראל: "השתגעתם?"

    צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת הליכוד חבר הכנסת מיקי זוהר מתייחס לעתירות שהוגשו ליועץ המשפטי לממשלה ולבית המשפט העליון, בניגוד לחוק יסוד הממשלה – כנגד כהונת ראש הממשלה נתניהו תחת כתב אישום, ומצהיר כי אם בית המשפט או היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט, יתערבו ויקבעו דבר מה בנוגע לכהונת ראש הממשלה בנימין נתניהו, כעת, כשהוא תחת כתב אישום – הוא יתפטר מכנסת ישראל: "לא אשאר דקה חבר כנסת אם בג"ץ או היועמ"ש יחליטו לא לאפשר לנתניהו להרכיב ממשלה". לדבריו, אם נגיע למצב כזה לא תהיה שום משמעות לתפקידו הפרלמנטרי והוא יוותר חסר השפעה.

    זוהר אומר גם, כי הציבור הוא זה שצריך לבחור את מנהיגיו, ולא שייך מצב בו משפטנים יקבעו מי יכהן כראש הממשלה: ‏"אני שומע את הקולות שקוראים ליועמ"ש ולבית המשפט העליון לקבוע שאסור לנתניהו לכהן כראש ממשלה או לחלופין שאסור להטיל עליו את המנדט להרכבה. תגידו, אתם השתגעתם? באמת נראה לכם הגיוני שיועצים משפטיים או בית המשפט צריכים להיות אלו שיקבעו מי יהיה רה"מ?!".

    כזכור, כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו הוגש לאחרונה כתב אישום בשלושה תיקים שונים בסעיפי שוחד מרמה והפרת אמונים. באם בית המשפט ירשיע את נתניהו בחלק מהתיקים – יהווה הדבר תקדים משפטי היסטורי לפיו סיקור חיובי בעיתון יכול להיחשב לעבירת שוחד – דבר השנוי במחלוקת גדולה בין משפטנים בעולם. בנוסף, לפי פרסומים שונים והדלפות מהליכי החקירות וממצאים נוספים – שאלות קשות עולות מעיון בכתבי האישום, שאלות המעמידות בספק את היותם תיקים תקינים לפי טענת משפטנים רבים.



    20 תגובות

    מיין תגובות
    1. 20

      ניתן לומר בוודאות שסער לא יתמודד מול ביבי.
      היועמ"ש יפסול אותו תוך 9 ימים.
      🙂

    2. 19

      למה רק אחרי החלטת היועץ?שיתפטר עכשיו,וניפטר מנוכחותו הנלעגת בכנסת.

    3. 18

      מיקי זוהר, תתפטר בלאו הכי אתה כמו כולם, פוחד להשמיע ביקורת נגד הנאשם ביבי. תפסיק ללקק

    4. 17

      לא סער ולא סופה…הבל הבלים…הסיקור השלילי נגד ביבי עולה על גדותיו..גם על ידי אינטרסנטים מהצד הימני…לא יעזור לאף אחד .ביבי ימשיך וחייב להיות
      ראש הממשלה הבא.העם יבחר ו בגדול
      תודה

    5. 16

      כל המגיבים. התועלתיים
      אין הכרת הטוב אין נאמנות
      תכונות של גויים
      שמאל החלה ההרשמה למדינת חמוציסטן

    6. 15

      ח"כ מיקי כהן (ראש הממשלה לא זוכר את שמו ) אתה יכול להתפטר בית המשפט יתערב אם תוגש עתירה זו חובת בית המשפט לדון בעתירות . עכשיו לך לישון אולי ביבי יזכר ששם המשפחה שלך הוא זוהר .

    7. 14

      רק שתעמוד במילה שלך. הבעיה שלמדת מביבי לרמות. ככה שגם בהנחה שתפסיד לא תעמוד כמוהו במילה שלך. זוכר שקרן מרציאנו שאלה את ביבי אם יבקש חסינות ? מה ענה לה? "מה? מה פתאום? " עכשיו כשגנץ.מבקש ממנו להצהיר שלא יבקש חסינות פתאום שקט מוחלט פתאום לא מוכן לדבר על זה. שקרניהו למעשיהו . . אז כמו שהוא שיקר כך גם לך מותר. חתיכת אפס

    8. 13

      מיקי זוהר ומירי רגה צודקים.חוק היסוד לממשלה לא מונע מהחזיר להיות חבר כנסת ואפילו להיות ראש הממשלה (ראו את הרכב הנבחרים בחוות החיות של אורוול.ואפילו אם מירי רגב לא קוראת אותו.והראיה שגם הסוס של קליגולה ברומא היה נבחר ציבור…אז מה לכם כי תלינו ותתבכינו שהחזיר נפולאון הפך להיות נבחר וראוי. ואפילו הוא כבר ישן במיטתו של בעל החווה..

    9. 12

      אים בית המשפט. או בגץ
      יתערבו. אזרחי ישראל ישטפו את הרחובות בהפגנות שלא ניראה כמותם במדינה
      רק אזרחי המדינה רשאים לבחור ראש ממשלה. וזה רק בקלפי.

    10. 10

      מיקי זוהר, אתה מוזמן ללכת עכשיו הביתה. כמה שיותר מהר יותר טוב יא לאקלק ????????????

    11. 9

      תגובה על כל הטרילוגיה של הבחירות , ליברמן ביבי גנץ
      אביגדור ליברמן , האם אתה מכיר את "חט ההיבריס" , חט הגאווה המביאה את "גיבור המחזה" [ כף המאזניים בהקמת ממשלה או בבחירות מיותרות בפעם השנייה] לאבדון בשל האשליה כאילו הוא מסוגל להיות אדון לגורלו ולהתחמק מרצון האלים [ רצון הבוחר] . ההיבריס היא יסוד הטרגדיה, שבה האדם מביא את האסון על עצמו מתוך חוסר גבולות. כשאדם אינו רואה את גבולותיו האנושיים , בשל חט ההיבריס שלך לא אתה משלם ( בשלב זה כשאת בפסגת האולימפוס) אנו האזרחים משלמים מחיר יקר מאוד על האגו המנופח שלך !!
      ליברמן , תזכור "כשהזוהר מתפוגג" , יש אכזבה שתחזיר אותך לממדים הטבעיים שלך [בן אנוש] כשבבחירות הבאות כך אני מקווה המנדטים ירדו לך ואז תהפוך לפחות "מיתי" ויותר אמיתי !!
      שררת השלטון שלך , של ביבי , של גנץ ויאיר לפיד הביאה אתכם לסוג של מגלומניות תזכרו לא לעולם חוסן !
      אני מקווה שהבוחרים יקבלו שכל ולא יצביעו יותר למפלגות קטנות וסחטניות אשר הופכות אותנו ללעג וקלס בעיני עצמנו ובעיני העולם !!

    12. 8

      פרט לזה שליברמן השתגע לא קרה כלום . הימין לא נחלש

    13. 7

      די די עם האשמות. לכו הביתה. הייתם קלקלתם עכשיו תנו לאחרים לתקן

    14. 6

      איך יכול ראש ממשלה לנהל מדינה שהוא יהייה עסוק במשפט , ובמיוחד מדינה עם הרבה בעיות , במיוחד בטחוניות ,הוא עצמו אמר אז על אולמרט שהוא לא יכוללכהן כראש ממשלה , בגללל שיקולים פסולים .האם יהייה לו את הזמן והרצון לעסוק בעניני המדינה הבוערים .

    15. 5

      מיקי זוהר כמזרחית אתה מבייש אותי למה האשכנזים לא מגינים עליו למה אק המזרחים ביטן אמסלם רגב וזוהר

    16. 3

      מיקי זוהר אשמח מאוד אם תעזוב עכשיו ולא לחקות עד להחלטה של היעמ"ש ואשמח עוד אם תקח אתך כול הלכוד וגזען המושחט