ג'בארין: "תומך בקורבין הבריטי"; קרעי: "אתה תומך טרור"

    איתי גדסי 1 Comment on ג'בארין: "תומך בקורבין הבריטי"; קרעי: "אתה תומך טרור"

    תומך במועמד אנטישמי: חבר הכנסת יוסף גבארין הצהיר כי הוא תומך במועמד הבריטי האנטישמי ג'רמי קורבין: "מי שתומך בסיום הכיבוש, צריך לקוות שקורבין ייבחר בבריטניה" | חבר הכנסת שלמה קרעי הגיב ואמר כי "לא פלא ששונא ישראל כמו ג'בארין תומך בקורבין האנטישמי – ג'בארין וחבריו הם תומכי טרור ואין מקומם בכנסת ישראל"

    יוסף ג'בארין (משמאל) צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת) הביע תמיכה במועמד האנטישמי ג'רמי קורבין לקראת הבחירות בבריטניה השבוע. בדברים שכתב ג'בארין, נכתב: "מי שתומך בסיום הכיבוש, צריך לקוות שקורבין ייבחר בבריטניה. הימין, כאן ושם, מנסה לצייר תמונה רצופת שקרים והסתה, אך אסור לשכוח: התנגדות לאפרטהייד איננה אנטישמיות. היא ההיפך ממנה. בינתיים, דווקא נתניהו שומר על קשר חם עם מנהיגים אנטישמים וגזענים בעולם – אורבן, סלביני, בולסונרו ואחרים".

    חבר הכנסת ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) הגיב לדבריו של ג'בארין ואמר שדבריו אינם מפתיעים, כיוון שהוא תומך בטרור: "לא פלא ששונא ישראל כמו ג'בארין תומך בקורבין האנטישמי, ג'בארין וחבריו הם תומכי טרור ואין מקומם בכנסת ישראל".

    קרעי הוסיף ואמר, כי יפעל לקדם חקיקה שתותיר מחוץ לכנסת ישראל חברי כנסת כדוגמת ג'בארין, שלדבריו, הם תומכי טרור: "כשתקום ממשלה בעז"ה, אפעיל את חוק ההדחה על תומך הטרור הזה וחבריו. לצערנו, האנטישמיות מרימה את ראשה המכוער. אבל ברוח חג החנוכה יימסרו 'רבים ביד מעטים וזדים ביד עוסקי תורתך' – ציר יוסף ג'בארין וג'רמי קורבין = 1349 = זדים ביד עוסקי תורתך".



    1 תגובות

    מיין תגובות