לקראת החורף: עלייה בהתעניינות למחממי מים

    עפר גדנקן No Comments on לקראת החורף: עלייה בהתעניינות למחממי מים
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המודעות בקרב צרכנים, לאיכות חיים גבוהה יותר, וכן הרצון לשמירה על איזון בכל הנוגע לשגרה בעונת החורף, מביאה את הצרכנים להתעניינות גוברת במחממי המים המביאים איתם בשורה אמיתית לכל בית.

    הרי אין בית שאינו מכיר את ימי החורף הקרים, המביאים עמם את החשש הקבוע מפני סיום מהיר של המים החמים. חימום המים דורש מאיתנו אנרגיה רבה: לזכור להדליק את הבוילר, לזכור לכבות אותו, להמתין בין המקלחות כשהמים החמים אזלו מהחימום של הדוד – ואם יש בבית תינוקות, המבצע מורכב אף יותר, וכל זאת לפני שנכנסו לערב שבת, יום קצר בו כל בני הבית צריכים להספיק להתקלח בזמן קצר.

    זו בדיוק הסיבה שאלפי משפחות כבר החלו לחפש פתרונות יעילים יותר שישפרו את חייהם, והשכילו להיפרד מדוד החשמל בביתם. הפתרון החכם שצובר פופולאריות רבה בארץ הוא מעבר למחמם מים המופעל באמצעות גז. בעזרת מחמם המים, ניתן לחסוך זמן יקר, כאבי לב, תסכולים ואפילו כסף, ובעיקר ליהנות מאיכות חיים.

    משפחות שמשתמשות במחמם המים RINNAI אשר משווק בארץ על ידי חברת הגז הגדולה 'פזגז', מעידות כי מאז ההתקנה של המכשיר, החורף שלהן הרבה יותר ידידותי, רגוע, יש מים חמים באופן קבוע ומדד הלחץ ירד פלאים, ומעבר לכך על החסכון הכספי הניכר.

    'פזגז' מציעה את מחמם המים הפופולארי והמתקדם מתוצרת RINNAI יפן, הפועל באמצעות גז ומציע יתרונות רבים וטובים על פני כל מה שידעתם עד היום. מחמם המים מסוגל לספק מים חמים בו זמנית לשני ברזים בבית ואין צורך להמתין שהמים יתחממו. ניתן להנות ממקלחת חמה וגם לשטוף את הכלים במים חמים ללא חשש. המחממים עובדים בתיאום מושלם עם דוד השמש ונכנסים לפעולה רק כאשר המים החמים נגמרים.



    0 תגובות