אייכלר: "המדינה מתפרקת – יהיו פה כנופיות מורדים שנלחמים אחד בשני"

    אסתי פלד No Comments on אייכלר: "המדינה מתפרקת – יהיו פה כנופיות מורדים שנלחמים אחד בשני"

    ח"כ ישראל אייכלר בריאיון תקיף ל'מהדורה המרכזית' בו הזהיר מהתפרקות של המדינה: "לדעתי יהיו פה כנופיות מורדים כפי שהיה עם העדה האתיופית אז שרפו ניידות משטרה". כל המפלגות נוצרו להקים קואליציות מסביר אייכלר, "אם גנים של ויצ"ו מקבלים תקציב וילדים מיוחדים חרדים לא – במדינה נורמלית זה לא היה קורה". על ליברמן: "שיילך עם השמאל זה בסדר, אבל הוא מוביל לאבדון"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס לתיאוריה כי ליברמן שומר טינה לנתניהו לאחר שיצא מהליכוד אז החלו החקירות נגדו, ליברמן חושב כי ידו של נתניהו בדבר. אייכלר מבטל את התיאוריה ושואל "נתניהו הוא מפכ"ל המשטרה" זה שטויות. עוד הוסיף אייכלר, "הרי נתניהו חשב ששקד ובנט הלשינו עליו בפרשת "ביביטורס".

    על ליברמן אומר אייכלר: "אם ליברמן היה הולך עם השמאל לא הייתה לי שום טענה אליו. אבל הוא מוביל אותנו לאבדון והוא גורם לשיתוק של המדינה. אדם אחד שיש לו נקמה אישית הוא יהרוס מדינה שלמה. בשביל למצוא חן בעיני הצעירים הוא מוכן לעשות דבר כזה זה לא יאומן".

    אייכלר מזהיר מהידרדרות של המצב במדינה: "אם אנחנו נלך לבחירות שלישיות זו תהיה סכנה קיומית, כי תהיה דיקטטורה. כל פקיד הופך לדיקטטור. זה מחלחל מבית המשפט העליון עד לפקיד הכי נמוך. לדעתי יהיה פה כנופיות כמו בבלאגן עם העדה האתיופית ששרפו פה ניידות משטרה. אנשים שונים רצים לכנסת ולבסוף מקימים יחד קואליציה".

    אייכלר תוקף את ההתעמרות בציבור החרדי מצד פקידים ממונים: "אם ילד חרדי בחינוך מיוחד לא יכול לקבל את מה שמגיע לו זאת לא מדינה נורמלית זה לא ייתכן וזאת ההפקרות מול הציבור החרדי. המדינה הולכת ומתפרקת וכל דאלים גבר. לכן צריך לעשות מהפכה דמוקרטית מול המפכה הדיקטטורית של בג"ץ. הגבת בייניש הסיתה כנגד הציבור החרדי, ואם לא היינו הולכים להסדר הייתה כאן מלחמת אחים. אנחנו צריכים לעשות כאן תפילה וללכת לקלפי".

     



    0 תגובות