ח"כ מיקי זוהר: "פריימריז בליכוד טובים לנתניהו"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ מיקי זוהר: "פריימריז בליכוד טובים לנתניהו"

    יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מסביר את הזכות לחסינות, "זכות החסינות מוקנת בחוק לראש הממשלה, בגלל שלא יהיה ניתן להפיל ראש ממשלה בהחלטה של פקיד". בנוסף אומר זוהר: "לא ייתכן שראש הממשלה יתרוצץ בין בתי משפט בזמן שהוא מנהל את המדינה"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן מתייחס להחלטת המרכז לערוך פריימריז לראשות הליכוד: "פריימריז טובים לנתניהו כי הוא ינצח בהם. הפריימריז יוכיחו  לכל מי שמדבר נגדו את מעמדו בליכוד. על התוצאות האפשריות מסביר זוהר: "מעולם נתניהו לא ניצח במעל 80% ולכן תוצאה של 70-30 תהיה תוצאה מעולה בשבילו".

    על ההתנהגות של סער והרצון להעמיד אותו כמנהיג אומר: "ההחלטה של סער היא לא טובה. אני תומך בנתניהו ואעשה הכל שנתניהו יבחר". על התנהגות של קיש מול נתניהו לאחר הספדו בבחירות ליו"ר הסיעה אומר זוהר: "אני לא עובד בשיטות הללו. אני לא משנה את דעתי ללא קשר לתפקידים שקיבלתי. ההצבעה בעדי הייתה חשאית ואני מעריך שנתניהו הצביע עבורי אבל ניצחתי בזכות עבודתי מול שאר חברי המפלגה".

    לטענתו של זוהר, "הציבור לא מתרשם מכתבי האישום, כולם ראו את ההתנהלות בחדרי החקירות ואת העוול שעושים לו. אם הציבור לא ייצא מהבית מזהיר זוהר, "אנחנו נקום עם ממשלת שמאל".

    על המטרה בבחירות השלישיות דווקא זוהר אופטימי, "יש לי סיבות לאופטימיות שהימין מגיע ל-60 מנדטים ולכן אם בן גביר יתאחד עם הבית היהודי, ושקד ובנט ופיילגין יתאחדו הכל יכול להיות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זוהר,שים לב,אתה חוצה גבולות הסבירות במיתקפה על מערכות השלטון שכעת נמצא בידך.העמדה הקיצונית תגרור התחשבנות השמורה לשונאים,בשביל מה?