אלקין: "זכותו של סער להתמודד"

    ישראל רובין 2 Comment on אלקין: "זכותו של סער להתמודד"

    השר זאב אלקין מפתיע ומצדד בסער: "אני מעדיף תנועה דמוקרטית על פני מפלגה שראשיה מאריכים לעצמם את הכהונה שוב ושוב"

    אלקין צילום: ישראל ברדוגו
    10:23
    18.04.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on מפתיע: ח"כ לזימי מדברת על "הקונספציה שקרסה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר להגנת הסביבה, לירושלים ומורשת זאב אלקין אומר כי עליו לעשות הכל בכדי למנוע בחירות שלישיות: "תפקידי לעשות הכל כדי שתהיה פריצת דרך, אין שום היגיון פוליטי בלקחת את המדינה לבחירות בפעם השלישית".

    אלקין הוסיף כי הגיעו לידיו הנתונים ובהם המחיר שיעלה למדינה קיום מערכת בחירות עתה והוא התחלחל: "שוחחתי אתמול עם וועדת התקציבים והזדעזעתי מתג המחיר שנידרש לשלם. גם מבחינה מדינית, ההזדמנות לסיפוח בקעת הירדן, זאת תהיה בכיה לדורות".

    השר התייחס לתסיסה במפלגת "הליכוד" ואמר שכידוע הוא תומך בהמשך כהונת ראש הממשלה נתניהו כיו"ר "הליכוד", אך זכותו של סער להתמודד: "אני תומך נתניהו, זה לא סוד, אבל אני מכבד את גדעון סער, זכותו להתמודד. אני מעדיף תנועה דמוקרטית על פני מפלגה שראשיה מאריכים לעצמם את הכהונה, שוב ושוב", הצהיר. את הדברים אמר אלקין לשרון גל ב'גלי ישראל'.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ימני שקרן ושרלטן.
      מנהיגי עדרי שוטים.
      כביכול רק עתה כשביבי מפסיד פעם אחר פעם ולצמיתות,
      עתה היא היא השעה היחידית והבלתי חוזרת ל'סיפוח'.
      נו באמת…

    2. 1

      בנימין נתנוהו אכן היה ראש ממשלה הטוב ביותר עד היום. שירת את עמו 14 שנים כראש ממשלה והרבה יותר בתפקידים בחירים אחרים . כל האשמות תפורים בשבילו ואכן בגץ פועל פעל ואם לא ישנו את ההרכב וירעננו את המערכת ימשיך לפעול בצורה סלקטיבית .מתעלמים מתיק 50מיליון ומכרז כוזב של גנץ . תיק 2000 ותיק 4000 צר יהיה על לפיד. אשכנזי עם תיק הרפז . ובית חרושת שמן . בוגי שפועל מתוך שנאה אישית לנתניהו.עם כל זה ראש נממשלה כאדם בשר ודם חייב לעשות הפוגה ולהתרכז בעינינו ולשחרר כדי שגם אחרים יתמודדו לא רק סער ברקת .דיכטר ואחרים והטב ביותר ינצח . ויקבל תמיכה מראש הממשלה