שר הביטחון: "המענה לחמאס יהיה בעוצמה ובתחבולה – לא בהיגררות"

    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון: "המענה לחמאס יהיה בעוצמה ובתחבולה – לא בהיגררות"

    שר הביטחון נפתלי בנט ביקר בשדרות יממה לאחר שהותקפה בשלוש רקטות מעזה. השר הסביר כי התשובה לחמאס תבוא בעוצמה אך בתחבולה שהאוייב לא יהיה מוכן, "תחבולה טובה מוגשת קרה, לא כשהדם רותח והצד השני מחכה לך דרוך"

    שר הביטחון בביקור צילום: אוריאל חרמוני משרד הביטחון
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר מתקפת הטילים על העיר שדרות אמש כדבר שבשגרה, שר הביטחון, נפתלי בנט, ביקר היום (ראשון) בעיר וביקר במרכז ההפעלה העירוני. במרכז קיים השר מפגש עם ראשי הרשויות בעוטף ופגש את תושבי העיר. השר ביקש להביע את הערכתו לתושבי עוטף עזה שמגלים חוסן לאור המצב המורכב, והנחה את גורמי המקצוע לסייע בכל ההיבטים האפשריים.

    במהלך פגישתו עם ראשי הרשויות אמר שר הביטחון: "האויבים שלנו התרגלו שאפשר לירות על מדינת ישראל. אנחנו צריכים לשנות את זה. כל אויבינו, מאיראן דרך חיזבאללה ועד דאעש בסיני, רוצים לשבור אותנו. אבל שלא יתבלבלו, כי אנחנו מנצחים. עם ישראל מנצח".

    בנט קשר את החלטות הנבחרים מהרוח הציבורית, "בסופו של דבר, היכולת שלנו לקבל החלטות אמיצות נובעת מביטחון עמוק שמוקרן מכם, מהעם".

    photo_2019-12-08_17-33-27

    שר הביטחון רמז כי המבצע הבא בעזה יהיה מתי שישראל תרצה ולא כתגובה לחמאס: "אנחנו צריכים לעבור מתפיסה הגנתית לתפיסה התקפית. את מה שנעשה אנחנו נעשה בזמן הנכון, בדרך הנכונה ובעוצמה. לא בהיגררות. תחבולה טובה מוגשת קרה, לא כשהדם רותח והצד השני מחכה לך דרוך".

    בביקור השתתפו גם מפקד אוגדת עזה, תא״ל אליעזר טולדנו, ראש מחלקת מיגון בפיקוד העורף, אל״מ דודו עבאדא, וגורמי ביטחון נוספים.



    0 תגובות