שני: בשל סכסוך עבודה צפויים שיבושים בתנועת האוטובוסים בי-ם

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שני: בשל סכסוך עבודה צפויים שיבושים בתנועת האוטובוסים בי-ם

    בשל מחלוקת על שיטת חישוב השכר החדשה לנהגים באגד, הכריזו נציגי הוועד בהסתדרות כי צפויים מחר בבוקר שיבושים בתנועת האוטובוסים בעיר. מחר בין השעות שש לשמונה בבוקר תתקיים אסיפת עובדים ובשל כך לא יהיו אוטובוסים פעילים

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת שיבושים בתחבןרה הציבורית בבירה: היום (ראשון) פרסם וועד הנהגים באגד ירושלים כי בעקבות פגיעה בשכר הנהגים: יוכרז סכסוך עבודה מיידי באגד, מחר ייתכנו שיבושים בנסיעות החברה באזור ירושלים.

    עוד נמסר מהוועד כי ההסתדרות תכריז סכסוך עבודה דחוף באגד, על רקע החלטת החברה לפגוע בפרמיות של אלפי נהגיה. מחר (שני), בין השעות 06:00 ל-08:00 בבוקר, יקיימו כל נהגי אגד באזור ירושלים אסיפות הסברה, ובשעות אלה ייתכנו שיבושים בפעילות הסדירה של נסיעות החברה.

    מאגד נמסר בתגובה: "הנהלת אגד נדהמת מהודעת ההסתדרות על קיום אסיפות הסברה שיתקיימו מחר, יום ב' עד השעה 08:00 ואשר כל מטרתן לגרום שיבושים קשים בתנועת האוטובוסים בשעות בהן עושים אנשים דרכם לעבודה".

    באגד הסבירו את השינוי בשכר שעליו שובתים, "השינוי בשיטת שכר העידוד לנהגים הוסכם עם ועד העובדים וההסתדרות עוד בחודש אפריל 2018, בהסכם קיבוצי חדש וארוך טווח. השיטה החדשה נועדה לשפר את השירות לציבור הנוסעים, באופן שיתגמל את הנהגים על מאמץ בפועל, תוך התחשבות ברמת השירות הניתנת על ידם לנוסעים".

    עוד הוסיפו באגד: "מאז חתימת ההסכם נערכה עבודה מקיפה למיכון העקרונות כשבמקביל נערכו כנסי הסברה לנציגי הועד, ולאחר מכן בסניפים, למנהלים ולנהגים, ונשלחו סרטוני הסברה לכלל הנהגים לטלפון האישי שלהם. השיטה החלה לפעול בתחילת חודש נובמבר 2019, לאחר שהנהגים בחרו סידורי עבודה חדשים".

    לסיום אומרים באגד, "הנהלת אגד קוראת לנציגי ההסתדרות ולוועד עובדי אגד להתעשת ולקיים את העבודה כסדרה, על מנת שלא לפגוע בציבור הנוסעים".



    0 תגובות