תגובה ראשונה של רון קובי בעקבות האישור המפוקפק • האזינו

    דוד קליגר No Comments on תגובה ראשונה של רון קובי בעקבות האישור המפוקפק • האזינו

    כל מה שקרה השבוע: ליברמן שלא יודע אם לעמוד או לשבת, רון קובי והשימוע, עמיר פרץ על הרכישה של החברה הצ'כית וצדדים לכאן ולכאן בעניין הפריימריז בליכוד – אלעד כהן ויהודה שוקרון במבזק הקשקושים לשבוע זה שכתב עורך התוכנית "טובים השניים" יוסי חיים • משעשע

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי יום חמישי מגישים אלעד כהן ויהודה שוקרון בתוכנית 'טובים השניים' את מבזק הקשקושים השבועי אותו כותב עורך התוכנית יוסי חיים.

    והשבוע על הפרק – ליברמן מגיב על הבחירות: "אחרי שאמרתי כבר חצי שנה שאני לא אשב עם אף אחד, אז כרגע אני עומד, עומד לבחירות או עומד לעוף מהפוליטיקה אתם תבחרו"..

    הרופא שנתן לרון קובי את האישור מחלה מגיב ואמור שבהוא בכלל היה בהלם שרון קובי עדיין בעירייה, גם ראש העיר עצמו הגיב לסיפור ואומר שהוא עצמו לא מאמין למה שנעשה ב-2019 בכפר זרזיר.

    משרד הביטחון חתם עם צ'כיה על העברת ומכירה של מערכות מכ"ם של כיפת ברזל – כמובן לצורכי הגנה, הובאה תגובתו המלומדת של המפקד על המכירה ותגובתו החשובה של עמיר פרץ.

    הפריימריז בליכוד, האם יתקיימו הפעם פריימריז בליכוד? חבר הכנסת גדעון סער דורש שכן ואילו חברי הליכוד מתנגדים לעניין ולראשונה הובאו שני הצדדים לסיפור הכואב הזה.

    ויש גם תחזית חמה במיוחד שזו כותרת בפני עצמה: גדעון סער יעוף מהליכוד.

    האזינו:



    0 תגובות