יריב לוין: "משרד התיירות על סף קריסה"

    איתי גדסי 1 Comment on יריב לוין: "משרד התיירות על סף קריסה"

    שר התיירות יריב לוין: "התנופה האדירה בענף התיירות נמצאת בסכנה ענקית אם ניכנס ל2020 בלי תקציב מדינה מאושר, בנתונים הקיימים, בלי ממשלה וללא תקציב מדינה, החל מינואר 2020 משרד התיירות קורס"

    צילום: Miriam Alster/Flash90
    16:38
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on חי תחת זהות בדויה: בכיר איראני לשעבר ערק למערב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התיירות יריב לוין השתתף היום בוועידת המלונאים בתל אביב וסקר את פעילות משרד התיירות בשנה האחרונה. השר ציין את פעולות השיווק, התשתיות ואת ההישגים הגדולים בתיירות לישראל, כאשר שיאי כניסות התיירים נשברים כל חודש מחדש. רק בחודש נובמבר האחרון נשבר שיא כל הזמנים בתיירות לישראל עם גידול של 16% ועם מעל 4.2 מיליון תיירים שנכנסו לישראל ב2019, ועם צפי למעל 4.5 מיליון תיירים עד סוף השנה.

    השר יריב לוין: "הייתי רוצה להגיד שבשנת 2020 נגיע ל5 מיליון, אבל לצערי אנו נמצאים בשעה קריטית בשביל כולנו. אם אנחנו רוצים להמשיך במגמה הזאת, אנחנו מוכרחים להתגייס כולם יחד למאבק ציבורי גדול על מנת להבטיח את תקציב הפעילות של משרד התיירות. בנתונים הקיימים, החל מינואר 2020 משרד התיירות קורס, השיווק התיירותי נמחק וכל הדבר הזה שנבנה בעמל רב יחזור אחורה למקום שהיינו בו לפני כמה שנים".

    לוין הוסיף כי, "משרד התיירות עומד לספוג קיצוץ של עשרות אחוזים. אם לא תקום פה ממשלה, וחלילה לנו אם זה יקרה, אנחנו נידרש למאבק גדול בעניין הזה כדי שהתנופה תימשך ותכניס למשק את התעסוקה וההכנסות והערך ההסברתי שהענף מביא. הפוטנציאל ענק, ואני מאמין שבעבודה משותפת ועם משאבים מתאימים נצליח להמשיך לראות שגשוג".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל המדינה על סף קריסה ולא רק משרד התיירות.