המערכה מול איראן: תפיסת ספינה עם חלקי טילים מדוייקים ותקיפה בסוריה

    קובי פינקלר No Comments on המערכה מול איראן: תפיסת ספינה עם חלקי טילים מדוייקים ותקיפה בסוריה

    המתח מול איראן מחריף במזרח התיכון: חיל הים האמריקני השתלט על ספינת משא איראנית שהובילה חלקי טילים מדוייקים, לצבא החות'ים בתימן. בנוסף אמש נערכה תקיפה בסוריה כנגד מחסני נשק איראניים | נתניהו אמר אמש בליסבון: "בעודנו מדברים איראן מגבירה את התוקפנות"

    מטוסי החמקן F35I צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש דווח בסוריה כי מטוסי קרב לא מזוהים תקפו מחסן נשק של משמרות המפכה איראניות באזור הכפרי של דיר א-זור. על פי הדיווח הותקפו מחסני נשק באזור דיר א-זור ובאזור שדה התעופה אל-חמדאן שבפאתי אלבוקמל באזור הכפרי המזרחי של דיר א-זור.

    בנוסף איראן ספגה מהלומה משמעותית בחימוש צבא החות'ים בתימן: בזמן בו נפגש נתניהו עם פומפאו, פרסמה ארה"ב כי נתפסה ספינת משלוח איראנית שהובילה כמויות גדולות של משלוח טילים מונחים איראנים שנתפסו בדרך לחות'ים בתימן.

    החיילים האמריקנים שפשטו על הספינה גילו כי היא מובילה משלוח של חלקי טילים מדוייקים, ככל הנראה כפי שנעשה בהם שימוש בהתקפה על סעודיה. לאחרונה הזהיר נתניהו: "איראן הציבה בתימן טילים מדויקים שמסוגלים לפגוע בישראל".

    בתום פגישתו אמש של ראש הממשלה עם שר החוץ האמריקאי אמר נתניהו: "איראן מגבירה את תוקפנותה באזור, אפילו בעודנו מדברים. הם קוראים עלינו תיגר מאיראן, עיראק, סוריה, לבנון, עזה ותימן ואנו מתמודדים ישירות עם התוקפנות הזאת".



    0 תגובות