- רדיו קול חי - -

"תהיו כחלונים": שר האוצר המוערך משה כחלון רומז על פרישה

שר האוצר משה כחלון שחזר לשורות הליכוד בבחירות האחרונות והוצב בצמרת הרשימה, אמר למקורביו: "בימים הקרובים אודיע על פרישה". כך דווח בגלובס. לא ברור עדיין האם כחלון יפרוש לצמיתות מהחיים הפוליטיים או שבכוונתו לפרוש שוב מהליכוד ולרוץ במסגרת נפרדת.

כחלון שהוביל את הרפורמה ההיסטורית בשוק הסלולאר שהביאה לו פופולאריות ציבורית חסר תקדים, שאיתה פרש מהליכוד ולאחר זמן ב-2015 הקים את כולנו שרצה על הדגל החברתי והצליחה להביא 10 מנדטים.

בבחירות האחרונות זכה כחלון רק ל04 מנדטים. לפני הבחירות אמר כחלון כי למרות הסקרים הוא ירוץ, אם יקבל מספר מנדטים נמוך כנראה שהציבור לא רוצה בו וזה בסדר. לאחר הכישלון חזר כחלון לליכוד.

במאבקי הכוח שנערכים כעת בצמרת הליכוד, שמו נפקד מרשימת המועמדים לראשות הליכוד. כחלון שככל הנראה מבין שדרכו לצמרת המפלגה לא תבוא בקלות, לאור הקרבות והכוחות החדשים שיש במפלגה, החליט כנראה בשל כך להודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים.

כחלון ייזכר כאחד השרים הטובים והמועילים לישראל, בעת כהונתו כשר התקשורת שהביא למהפכה היסטורית שתיזכר כאחת הרפורמות החברתיות הגדולות שנעשו בישראל וכשר אוצר בתוכנית "מחיר למשתכן" שהביאה לעשרות אלפי זוגות צעירים קורת גג במחירים סבירים.