השר אקוניס תקף את ההצעה לכחול לבן: "היא לא נידונה בשום פורום"

    אסתי פלד No Comments on השר אקוניס תקף את ההצעה לכחול לבן: "היא לא נידונה בשום פורום"

    השר אופיר אקוניס בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תקף את הצעת הליכוד לכחול לבן, לפיה, ראש הממשלה יכהן רק לתוקפת זמן של 6 חודשים בלבד ואח"כ יתחלף עם גנץ, "מדובר ברעיון שאני לא אוהב ואני מתנגד לה. ההצעה גם לא נידונה בשום מוסד של הליכוד"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי תקף את ההצעה החדשה של הליכוד לכחול לבן: "רצון הליכוד הוא לממשלת אחדות. יש לי הרושם שבתוך כחול לבן יש זרם שמובל ע"י לפיד ושלח שמסכל כל התקדמות. הליכוד בא בידיים נקיות גם לרעיון שאני לא אוהב שזה 6 חודשים לראש הממשלה. ההצעה הזאת לא מקובלת עליי והיא לא נידונה בכלל בליכוד".

    אקוניס התייחס לזיגזוגים של ליברמן, "בחודש אפריל העם הכריע 65 מנדטים לסיעות המחנה הלאומי עם ליברמן. אח"כ קיבלנו 63 מנדטים עם ליברמן. בשאלון על ליברמן כל התשובות נכונות. המתווה של ליברמן מול החרדים היה פשוט אני רוצה שהחרדים יפסיקו להיות חרדים. אי אפשר להגיע להבנות עם הדרישות של ליברמן".

    על יחסי הכוחות בתוך כחול לבן, "יש לי יסוד סביר להניח שגנץ מובל ע"י לפיד ושלח. כחול לבן מוכיחים לכולם שהם לא רוצים ממשלת אחדות אלה בחירות ובגללם נדרדר לבחירות נוספות".

    על חסינות נתניהו מהכנסת אומר אקוניס, "ראה"מ זה עניינו עם פרקליטיו וזאת לא החלטה קלה. כרגע אין לנו ממי לבקש חסינות. גם הוועדה המסדרת לא מתפקדת כי יו"ר הוועדה סמכותו התפוגגה עם החזרת המנדט מגנץ לנשיא".

     



    0 תגובות