שקד על מלחמת המינויים בין מנדלבליט לאוחנה: "מלחמה מיותרת"

    אסתי פלד No Comments on שקד על מלחמת המינויים בין מנדלבליט לאוחנה: "מלחמה מיותרת"

    שרת המשפטים לשעבר איילת שקד בריאיון למהדורה המרכזית התייחסה לאפשרות מבחירות שלישיות והזהירה: "מבחירות לבחירות גוש הימין הולך ומצטמק, זאת הפקרות פוליטית בחירות נוספות". על המירוץ הפוליטי: "נרוץ במסגרת הימין החדש"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים לשעבר איילת שקד התראיינה הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי הזירה מפי הליכה נוספת לבחירות שיזיקו לימין: "צריך למצוא מתווה שגם החרדים יכולים לחיות אתו מבלי לפגוע בציפור נפשם ומאידך הישגים שליברמן יכול לבוא איתם לבוחרים שלו. בחירות נוספות גם לא טובים לגוש הימין, שימו לב שמבחירות לבחירות גוש הימין הולך ומצטמק".

    שקד הוסיפה, "ליברמן והחרדים ישבו במשך שנים בממשלות והממשלה האחרונה הייתה 4 שנים. אם ליברמן יכנס לממשלה וימנע מערכת בחירות שלישית כי זה הפקרות פוליטית. יש גירעון ויש עוד הרבה דברים שצריך לטפל בהם. צריך לחכות ולראות מה הוא יעשה. מערכת בחירות נוספת זה דבר מופקר".

    על חוק הגיוס: "במתווה הגיוס נדרשו שני תיקונים של החרדים, מדובר בתיקונים קוסמטיים בלבד. לא משנה אם יעדי הגיוס זו החלטת ממשלה או בחקיקה ראשית. שיש לך רוב אתה יכול לשנות את שניהם. בממשלה הקודמת גם כשהיה רוב לא שינינו אפי' שזה נכתב בתקופה של לפיד".

     



    0 תגובות