רוצים בחירות; בן ברק: "מועמד לרה"מ עם כתבי אישום – לא במשמרת שלנו"

    איתי גדסי No Comments on רוצים בחירות; בן ברק: "מועמד לרה"מ עם כתבי אישום – לא במשמרת שלנו"

    לאחר הפגישה הקצרה בין ראש הממשלה לח"כ בני גנץ. הבהיר ח"כ רם בן ברק כי ישיבה עם נתניהו היא – דרדור מוסרי: "המואשם בשוחד נהיה מועמד לגיטימי. לא במשמרת שלנו. בני גנץ יחזיר את השפיות לישראל". הליכוד: "לפיד גורר מדינה שלמה לבחירות. נתניהו בכל סיטואציה יהיה ראה"מ לחצי שנה"

    צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מגעים לקראת הכרעה: הפגישה המהירה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ לא הניבה תוצאות ונראה כי פניה של כחול לבן לבחירות. מכחול לבן נמסר לאחר הפגישה:  יו"ר הליכוד לא הביא שום הצעה חדשה התואמת את מצבו המשפטי ואת ההכרה בהפסד בבחירות, או שום הצעה חדשה בכלל".

    במפלגה המשיכו בקו הניצי כנגד ראש הממשלה ואמרו: "בפגישה אף סירב להתחייב על קווי יסוד לממשלה או כי ימנע מחתירה לחסינות אישית. בקיצור- נתניהו החליט בחירות".

    עוד נמסר, "למרות זאת, נמשיך עד הרגע האחרון לנסות ולמצות כל סיכוי להקים ממשלה של שותפות ואחדות. מילים שככל הנראה זרות לנתניהו".

    דוברו של ראה"מ יונתן אוריך כתב: "אני מזכיר (בשמי) שההצעה שעל הפרק היא כהונה ראשונה לחצי שנה שזה פרק הזמן שראש הממשלה נתניהו יכהן בלאו הכי כראש ממשלה, אם כחול לבן יגררו לבחירות. כלומר: לפיד גורר לבחירות כדי להבטיח שראש הממשלה נתניהו ימשיך לכהן".

    ‏ח"כ רם בן ברק (כחול לבן) אמר לאחר פגישת נתניהו גנץ: "אם חס וחלילה נסכים שנתניהו עם שלושת כתבי האישום החמורים שלו ירכיב ממשלה, אזי באותו רגע נקבע דירדור מוסרי שרה"מ המואשם בשוחד נהיה מועמד לגיטימי. לא במשמרת שלנו. בני גנץ יחזיר את השפיות לישראל".

    במפלגה ככל הנראה מעריכים כי הליכוד ירד במספר המנדטים לאור מצבו המשפטי של נתניהו. לפיד לא מעוניין לחלוק את כסא ראש הממשלה עם נתניהו. לפיד ככל הנראה מעריך כי בחירות שלישיות כחול לבן תנצח בפער מובהק את הליכוד ולאחר המפלה השנייה של נתניהו חלקים מהבלוק יתפרק ויצטרף אליהם להקמת ממשלת שמאל ליברלית.



    0 תגובות