ביבי נתניהו כמשל להתמודדות של ההורים מול הילדים • האזינו

    דוד קליגר No Comments on ביבי נתניהו כמשל להתמודדות של ההורים מול הילדים • האזינו

    אז נכון אנחנו לומדים רק מגדולי ישראל, אבל בכל זאת איך מפתחים לילדים שלנו 'עור של ביבי' כדי לעבור את כל המכשולים? בפינתו השבועית בתוכנית 'עניין משפחתי' המחנך הרב מאיר פנט מצביע על שתי נקודות חשובות שעל ההורים ליישמן • האזינו

    צילום: עמוס בן גרשום לע"מ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפינתו השבועית בתוכנית 'עניין משפחתי' עם יואב דיליאון התייחס הרב מאיר פנט מנהל ת"ת הרא"ם ברחובות ומכון 'עולמות של חינוך' לסוגיה רגישה וכאובה העוסקת בתופעה הרווחת של בעיות נפשיות אצל צעירים וצעירות וכיצד אנחנו ההורים יכולים לעזור לילדנו לעצב נפש חזקה ולפתח עמידות מול אתגרי החיים אלו שבהווה ואלו שבעתיד.

    בדבריו השתמש הרב פנט בדוגמה של יהודי די מוכר העונה לשם בנימין נתניהו – שמוכיח חוסן נפשי נדיר מול חיצים אינסופיים של לעג ביקורת והאשמות המכוונים כלפיו וכלפי משפחתו מזה שנים ארוכות.

    שורות המחץ בדבריו היו – שכדאי לנו כהורים לתת לילדינו המון דברים חיוביים שמהם הם יוכלו לצמוח ולהתגבר על המכשולים והחיצים, ושנית – הורים, אל תפריעו – אל תפריעו לבית הספר של החיים לחשל ולהעצים את החוסן הנפשי של בנכם. אל תנסו ליישר לו את הדרך ולמנוע אותו מחשיפה למצבי התמודדויות שחיי הילדות מספקים לו. להיות לצידו? כן, להביע אמפתיה ולתמוך? כן למנוע אותו מהתמודדות? לא, כי חיי הילדות הם רק פרומו לחיים האמיתיים.

    האזינו לדברים המלאים:



    0 תגובות