דיכטר ללפיד: "זה או רוטציה לך, או בקעת הירדן לישראל"

    איתי גדסי No Comments on דיכטר ללפיד: "זה או רוטציה לך, או בקעת הירדן לישראל"

    סגן שר הביטחון אבי דיכטר לח"כ יאיר לפיד: "מצופה ממך בתשעת הימים שנותרו להעדיף את טובת המדינה בסוגיה קיומית ממש, על פני שיקול אישי או מפלגתי, כך מצופה ממי שמתיימר להיות מנהיג"

    דיכטר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר הביטחון ח"כ אבי דיכטר מתייחס לאמירות אנשי מפלגת 'כחול לבן' לפיהם סיפוח בקעת הירדן היא רק התירוץ של נתניהו להמשיך לכהן והסיבה האמיתית היא חסינות מעמידה לדין: "הטענה של יאיר לפיד כי הכרה אמריקאית בריבונות ישראל על בקעת הירדן היא גימיק פוליטי – פשוט מגוחכת. גם הוא יודע היטב שבשנתיים האחרונות תרמה ארה"ב תרומה מכרעת לביסוסה של ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי".

    לדברי דיכטר, "בהובלת הנשיא טראמפ ובשיתוף פעולה הדוק עם ראש הממשלה נתניהו, ארה"ב הכירה בירושלים כבירתנו והעבירה אליה את השגרירות, הכירה ברמת הגולן כשטח בריבונות ישראלית וגם הסירה את הטענה שמפעל ההתנחלויות באיו"ש איננו חוקי. כדאי שנאמר זאת בצורה ברורה: הדברים הללו קרו תחת כהונתו של הנשיא טראמפ, ובזכות הקשר האישי בינו לבין ראה"מ נתניהו".

    דיכטר מוסיף כי: "לנשיא יש עוד שנה לכהונה הנוכחית, לפני הבחירות הבאות שם. זוהי הזדמנות פז עבורנו להשלים את ההישגים ולקצור את הפרי הרביעי בדמות הכרה אמריקאית בבקעת הירדן כגבולה המזרחי של מדינת ישראל".

    בכוונתו למספר 2 בכחול לבן, יאיר לפיד, אומר דיכטר: "ח"כ לפיד, אמרת מספר פעמים שאתה רוצה להיות ראש ממשלה. איך ייתכן שאינך מבין את המשמעות של הכרה אמריקנית בריבונותנו בבקעה? ברור שרה"מ נתניהו שהוביל את המהלכים הקודמים הוא זה שמתאים להוביל זאת בחודשים הקרובים מול הנשיא טראמפ. מה גורם לך לזלזל באמירה שלו?".

    "כולנו תקווה שטראמפ יזכה בכהונה נוספת כיאה לידיד אמת של ישראל. אך מה אם הבחירות שם יכתיבו אחרת?! מדוע לא להבטיח את עתידה של ישראל עם הבקעה כבר בחודשים הקרובים?! יאיר, היכן האחריות הלאומית שלך?", תוהה דיכטר, וקורא ללפיד לגלות אחריות לאומית: "זה או רוטציה לך, או בקעת הירדן לכלל ישראל. גם אם אתה סולד מנתניהו, מצופה ממך בתשעת הימים שנותרו להעדיף את טובת המדינה בסוגיה קיומית ממש, על פני שיקול אישי או מפלגתי. כך מצופה ממי שמתיימר להיות מנהיג".



    0 תגובות