נתניהו: "הצגת מאות עדים מראה על קושי בנכונות הטענות נגדי"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "הצגת מאות עדים מראה על קושי בנכונות הטענות נגדי"

    ראה"מ בנימין נתניהו תקף את ההתנהלות התמוהה והבעייתית של הפרקליטות בהצגת כתב האישום נגדו, "לוח הזמנים המשפטי מושפע מלוח הזמנים הפוליטי". נתניהו הוסיף, "הוציאו רבע מיליארד שקלים בחקירות ברחבי העולם על סיגרים וכמה כתבות רכילות בוואלה"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהיום (שני) הגישה פרקליטות המדינה את כתב האישום נגד ראש הממשלה המתוקן לכנסת, בו הופיעו 333 עדים כנגד נתניהו. ראה"מ תוקף את העיתוי של המהלך, "לוח הזמנים המשפטי מושפע מלוח הזמנים הפוליטי".

    ראש הממשלה כתב: "תשפטו בעצמכם. אם רק היום הגישה התביעה כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו הכולל את רשימת העדים, מה אצה לה הדרך להציג ליו״ר הכנסת מסמך חסר ולקוי בלי רשימת עדים לפני שבועיים, בדיוק ביממה שבו בני גנץ החזיר לנשיא את המנדט להרכיב ממשלה?".

    נתניהו המשיך והאשים את מהירות הגשת כתב האישום: "נראה שהאופן החפוז והלקוי שבו הוגש המסמך ליו״ר הכנסת, כשכתב האישום עדיין לא היה מוכן, מעיד על לוח זמנים משפטי שמושפע מלוח זמנים פוליטי".

    ראה"מ תקף את ההתנהלות נגדו והצגת מאות העדים כביכול שהעידו נגדו: "הצורך להידרש למאות עדים מעיד על הקושי לשכנע בנכונות הטענות המופרכות נגד ראש הממשלה. כשיש טענה אמיתית לא צריך 333 עדים, וכשאין טענה אמיתית גם 333 עדים לא יועילו. רשימת העדים המנופחת נראית כמו מחווה נוסטלגית ל"דפי זהב".

    נתניהו תקף לסיום את הסכום האסטרונומי אותו הוציאו במשטרה ובפרקליטות כנגדו, "הוציאו רבע מיליארד שקלים בחקירות ברחבי העולם על סיגרים וכמה כתבות רכילות בוואלה. לא יאומן".



    0 תגובות