ח"כ אשר בריאיון: "יש שיתופי פעולה חברתיים עם הערבים וכחול לבן"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר בריאיון: "יש שיתופי פעולה חברתיים עם הערבים וכחול לבן"

    ח"כ יעקב אשר בריאיון ל'מהדורה המרכזית' התייחס ליום שאחרי עידן נתניהו: "אנחנו קשובים לכל דבר שקורה, אנחנו לא בוגדניים ולא מחליפים את דעותינו. אנחנו לא נהיה אלה שזורקים אבן אחר הנופל". עוד הוסיף אשר: "אנחנו בקשר עם הליכוד בגלל המסורתיות, אבל אנחנו בקשר עם עוד מפלגות וערוכים לכל התפתחות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי ותקף את גל ההסתה שמוביל ח"כ ליברמן כנגד הציבור החרדי: "איווט ליברמן ונציגי ישראל ביתנו ממשיכים את גל השיסוי והפייק שלהם נגד הציבור החרדי, היום זה בא לידי ביטוי בוועדת הכספים בטענות מופרכות והשתלחות של ח"כ פורר נגד גפני ונגדי, דברים חסרי שחר רק בגלל הבעיה שיש לליברמן עם נתניהו" אמר אשר.

    על העלאת שכר המעונות הפוגע בציבור החרדי אמר אשר: "אנחנו בעיצומו של המאבק להורדת שכה"ל למעונות, למרות ההפחתה והתיקון החלקי שנעשה בימים האחרונים, עדיין קיימים פערים מול שנים קודמות". אשר סיפר כי "יו"ר ועדת הכספים ח"כ גפני זימן את מנכ"ל משרד הרווחה לועדה על מנת לתת תשובות ולפתור את זה על שולחן הועדה".

    אחת הבעיות החריפות שיש בהן גם סכנת חיים – היא הפסקת מימון הסייעות לילדים אלרגיים: "גם את נושא הפסקת מימון הסייעות לילדים אלרגיים במעונות העליתי על סדר היום, במליאה ובוועדת הכספים, מדובר על סכנת נפשות של אותם ילדים שעלולים להיחשף לחומרי המזון להם הם אלרגיים, אני מקווה שבכוחות משותפים עם יו"ר ועדת הכספים ח"כ גפני נגיע גם במצוקה הזו לפתרונות בקרוב".

    על היישומון של משרד התחבורה שמדיר את צרכני הטלפונים הכשרים, סיפר אשר על הפתרון שנבחן לציבור החרדי: "אחרי מאמצים ופניות רבות, היום התבשרתי ע"י שר התחבורה סמוטריץ כי בקרוב יהיו דרכים ליישום שירות הוזלת התשלומים בתח"צ שמבוסס על תשלום רטרואקטיבי גם לאלו שאין ברשותם טלפון חכם, הפתרונות שנבחנים כוללים שימוש ברב קו או באמצעות צמיד ייעודי שיחולק לנוסעים".

     



    0 תגובות