ריבלין: לשלב חרדים בתעשייה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ריבלין: לשלב חרדים בתעשייה

    נשיא המדינה נשא דברים בוועידת ישראל לתעשיה לשנת 2019 ואמר כי: "הצורך להגביר את שילובם של האוכלוסיות הערבית והחרדית במקצועות המובילים במשק יאפשר לחברה הישראלית כולה ליהנות ממיצוי הפוטנציאל"

    צילום: מארק ניימן / לע"מ
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ראובן ריבלין נשא דברים היום בוועידת ישראל לתעשייה לשנת 2019. הועידה התקיימה השנה בנושא "מסע בין המודלים המובילים בעולם".

    "האתגרים הנוכחיים טומנים בחובם לא מעט הזדמנויות", אמר הנשיא והמשיך: "כך, למשל, השינויים המאיימים על התעשייה המסורתית צריכים לשמש לנו כזרז שידחוף אותנו לאמץ טכנולוגיות ייצור מתקדמות וחדשניות. שיפור טכנולוגיות הייצור המסורתיות יוביל לגידול בפריון העבודה של המועסקים באותן תעשיות ויעלה את שכר העבודה שלהם. במקביל, הצורך להגביר את שילובם של האוכלוסיות הערבית והחרדית במקצועות המובילים במשק יאפשר לחברה הישראלית כולה ליהנות ממיצוי הפוטנציאל של צעירים וצעירות כישרוניים מקרב אותן אוכלוסיות".

    הנשיא אמר כי מדינת ישראל היא 'סיפור של הצלחה' בנושא החדשנות, אך הדגיש כי יש צורך לשלב גם חרדים ומגזרים אחרים בתעשייה: "רק אם נשכיל לחבר את התעשייה, את המסחר והשירותים, את החינוך, ההכשרות המקצועיות וההשכלה הגבוהה, לצנרת של החדשנות הישראלית. עלינו לוודא שהחדשנות, שכבר הפכה להיות שם נרדף למדינת ישראל לא תתקע ביקום הסטארט-אפים, אלא תגיע לכל מקום. עלינו לוודא שלכל המגזרים בישראל ולכל תחומי התעסוקה תהיה הזדמנות להיות חלק מסיפור ההצלחה הזה. רק כך נוכל לצרף אל תוך 'סיפור ההצלחה הישראלי', את כל מי שנשארו הרחק מאחור".

    הנשיא חתם את דבריו בדברי ברכה לראשי וראשות התעשייה הישראלית: "אתם חלק בלתי נפרד מסיפור ההצלחה של כלכלת ישראל ומדינת ישראל", אמר הנשיא.



    0 תגובות