התאונה הקטלנית בירושלים; חברת המשפחה: "אישה מיוחדת וצדיקה"

    אסתי פלד No Comments on התאונה הקטלנית בירושלים; חברת המשפחה: "אישה מיוחדת וצדיקה"

    התאונה הקטלנית בצומת עופר: חברת המשפחה מירי מעוז עובדיה שוחחה ב'מהדורה המרכזית' על הכאב הגדול ביישוב, "זה יישוב קטן שכולם מכירים את כולם. הקהילה חוותה מספר אירועים קשים. כולנו תפילה שהאבא איתי והבן יתרפאו". על התאונה, "אתה יכול להיות הנהג הכי זהיר ואז יבוא מטורף ויסיים חיים של משפחה"

    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התאונה המחרידה שהתרחשה אמש במהלכה נהג ערבי, נהג בפראות בצומת מחנה עופר בסמוך לירושלים, והתנגש בעוצמה ברכב של ציפי רימל ובתה נועם ז"ל, זעזעה את המדינה, הבעל (40) והבן (18) פצועים קשה ואנוש.

    חברת המשפחה מירי מעוז עובדיה שוחחה על התאונה הקשה ב'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי וסיפרה על הטרגדיה הנוראית, "אפשר לחגור את הילדים ולנסוע לפי החוק ונהיגה משוגעת של אדם אחד מביאה חורבן למשפחה וליישוב".

    על המשפחה המיוחדת סיפרה מירי כי "מדובר במשפחה מיוחדת, אישה צדיקה זוג מקסים שמעורה בחיי היישוב. זה יישוב קטן שכולם מכירים את כולם. הקהילה חוותה מספר אירועים קשים. כולנו תפילה שהאבא איתי והבן יתרפאו וישתקמו כמה שיותר מהר".

    בסוף השיחה ביקשה חברת המשפחה מהציבור, "להתפלל בעבור האבא איתי יעקב בן ציפורה והבן אפרים צבי משה בן שולמית לרפואה שלמה ולהוסיף מעשה טוב לרפואתם, כמו שהמשפחה שלהם עשתה בעולם ועוד תעשה".

     



    0 תגובות