ח"כ אורי מקלב מזהיר את ראה"מ: "ליברמן כורה לך בור"

    אסתי פלד 3 Comment on ח"כ אורי מקלב מזהיר את ראה"מ: "ליברמן כורה לך בור"

    ח"כ אורי מקלב בריאיון ל'מהדורה המרכזית' ליברמן רוצה להאריך את הזמן של הקמת הממשלה רק בגלל שהוא וכחול לבן בונה על פירוקים בתוך הליכוד, "ככל שיתארך הזמן הם חושבים שיתחיל התנגדויות בתוך הליכוד ולא רק סער. הוא רוצה זמן להפיל את נתניהו בתוך הליכוד"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת יהודת התורה ח"כ אורי מקלב התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי. מקלב הזהיר את ראש הממשלה כי "ליברמן כורה לו בור" בהתנהלות מולו. "אנחנו לא העברנו את החתימות שלנו לנתניהו כי אנחנו רוצים לראות איך הכל התפתח. אני לא מאמין לליברמן עד היום ההתנהלות שלו הייתה כנגד ראש הממשלה".

    עוד הוסיף מקלב: "יכול להיות שלא כדי בכלל שנתניהו יגיש את החתימות זה לא הזמן. צריך לשקול בכבוד ראש".

    על ההסתה הפרועה כנגד הציבור החרדי אומר מקלב, "אנחנו לא חושבים על היום שאחרי. הציבור החרדי נמצא במצב מאד מורכב. במצב של הסתה. ליברמן מדגיש ודואג רק לאינטרסים האישים שלו ומפטר רק מי שיכול".

    מקלב הוסיף ותקף, "ליברמן מסית ואומר שהחרדים אם יעלו לשלטון יעשו פוגרומים. הוא בעצמו עם שק של שרצים".

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      שוב שקד???? את טועה בגדול אם לא תחתמי. הציבור לא ישכח לך את זה .

    2. 1

      חברי הכנסת החרדים יש להן הכרת תודה שזו תכונה בעלת ערך עליון. הרבי מלובביץ אמר לנתניהו 119 חברי כנסת יאבקו בך ואתה תנצח כי יש לך חזון ודרך עבור העם היהודי. והנה אנו קוראים את גנץ כותב זאת כשהוא לא מבין שגדולים ממנן אמר זאת לנתניהו. ולכן היום הוא חזק ואיתן למען היהודים החיים בישראל