דרעי תקף את ליברמן: "דרשת 2 מיליארד ש"ח לאלה שלא משלמים מיסים"

    איתי גדסי No Comments on דרעי תקף את ליברמן: "דרשת 2 מיליארד ש"ח לאלה שלא משלמים מיסים"

    השר אריה דרעי עולה למתקפה חריפה כנגד ח"כ אביגדור ליברמן לאחר שהאחרון האשים את נתניהו שנכנע לסחטנות החרדית, "להבדיל ממך דרשת וסחטת אחרי בחירות אפריל עם חמישה מנדטים תיק הביטחון ועוד תיקים". דרעי הוסיף, כי ליברמן דרש לפתוח 17 נציגויות במקומות שאין בהם כמעט יהודים

    ליברמן היום בלשכת יו"ר הכנסת צילום: Hadas Parush/Flash90
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס השר אריה דרעי תקף היום (ראשון) את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן על ההסתה הממוחזרת כנגד הציבור החרדי, ליברמן האשים את נתניהו כי נכנע לסחטנות החרדית, על רקע ביטול הכותל הרפורמי. דרעי לא נשאר חייב וחשף את הדרישות של ליברמן במו"מ והאשים אותו בסחטנות כספית חסרת תקדים.

    וכך כותב דרעי: "ליברמן, די עם הספינים והשקרים. אנחנו בשס, בניגוד אליך, עקביים: תומכים בנתניהו לכל אורך הדרך. בני גנץ לא הציע לנו ארבעה שרים וכלל לא ישבנו איתו למו"מ".

    דרעי ממשיך ותוקף תוף פירוט הדרישות ההזויות של ליברמן, "להבדיל ממך דרשת וסחטת אחרי בחירות אפריל עם חמישה מנדטים, את תפקיד שר הביטחון, שר קליטה ועוד שר. בנוסף, בקשת את תיק ירושלים והתפוצות ותיק המודיעין".

    עוד הוסיף דרעי, "דרשת גם למעלה משני מיליארד שקלים לעולי חבר העמים שלא עובדים ולא משלמים מיסים. דרשת לפתוח במשרד הקליטה 17 נציגויות במדינות חבר העמים, מדינות שספק אם יש בהן יהודים בכלל. ועוד ועוד. אז איך יש לך עזות מצח להאשים את החרדים כסחטנים?" תקף דרעי את ליברמן.



    0 תגובות