נתניהו: "חמאס אחראי על רצועת עזה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "חמאס אחראי על רצועת עזה"

    בפתח ישיבת הממשלה השבועית התייחס נתניהו לנושאים הביטחוניים ואמר: "בסוף השבוע צה"ל פעל בתגובה לפעולות טרור שיצאו מעזה, כך היה וכך נמשיך – החמאס אחראי"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג, פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לנושאים הביטחוניים, ואמר כי זכותה של ישראל להגן על עצמה ועל שטחה: "אחד ממושגי היסוד של מה שפעם היה נקרא 'המשפט הבינלאומי' – מערכת מושגים שהיה לה עומק לפני שהיא עוותה על ידי החלטות מעוותות מאוד של בית הדין הבינלאומי, היה שממשלה אחראית על הטריטוריה שלה, במובן הזה שהיא אחראית לכל ניסיון התקפי שיוצא מהטריטוריה שלה נגד מדינה אחרת. אנחנו פועלים לפי העיקרון הזה".

    נתניהו הבהיר כי הפעולות שבוצעו לאחרונה כנגד ארגון הג'יאהד האסאלמי אינן מסירות את האחריות על הקורה בשטח הרצועה מארגון החמאס: "אני לא רוצה שאיש יטעה – אנחנו פעלנו נגד הג'יהאד האסלאמי, וזאת כמובן זכותנו לפעול נגד כל גורמי הטרור, אבל לא הסרנו את האחריות של החמאס על כל פעולה התקפית שיוצאת מרצועת עזה נגדנו. זו הייתה ונשארה המדיניות שלנו. לכן, גם בסוף השבוע צה"ל פעל בתגובה לפעולות טרור שיצאו מעזה, כך היה וכך נמשיך – החמאס אחראי".

    "לקראת סוף השבוע ישבתי בישיבה השבועית שלי עם ראש השב"כ", עדכן ראש הממשלה, "הוא דיווח לי על פעולות, שהלוואי ויכולתי לשתף את אזרחי ישראל בהן, הפעולות הכבירות, אין מילה אחרת, שעושה השב"כ באופן רציף כדי לסכל את ההתקפות נגדנו מיהודה ושומרון ובתוך יהודה ושומרון נגד התושבים, וגם בכלל נגד אזרחי ישראל באשר הם".

    נתניהו הוסיף בנושא ההגנה בשטחי יהודה ושומרון ואמר: "ההצלחות שם מרשימות מאוד ושיתוף הפעולה בין השב"כ וצה"ל מניב תוצאות נפלאות למדינת ישראל. בד בבד עם הלוחמה נגד הטרור, אנחנו מחזקים את מרכיבי הביטחון של היישובים ביהודה ושומרון, של אזרחי ישראל שם. זו ההצעה שתונח היום בפני הממשלה – 40 מיליון ש"ח לחיזוק מרכיבי הביטחון. אנחנו נילחם בטרור. הם לא יעקרו אותנו מכאן, זו ארצנו", הצהיר ראש הממשלה.



    0 תגובות