ח"כ אשר מאשים: "ליברמן משתמש בדיפלומטיה האנטישמית של קורבין"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אשר מאשים: "ליברמן משתמש בדיפלומטיה האנטישמית של קורבין"

    יו"ר סיעת יהדוה"ת ח"כ יעקב אשר תקף את הקמפיין הארסי בהובלת ליברמן, בדיון על אנטישמיות בעולם: "איווט ליברמן משתמש נגד הציבור החרדי באותה דיפלומטיה ארסית ומסוכנת שהשתמש ג'רמי קורבין כלפי יהודים בחו"ל

    ח"כ יעקב אשר צילום: מרים אלסטר / Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדיון שנערך במליאת הכנסת על "התגברות מקרי האנטישמיות בעולם" ביוזמת יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ יואב בן צור ויו"ר סיעת יהדוה"ת ח"כ יעקב אשר, סקרו חברי הכנסת את ההתגברות האנטישמיות המאוד מדאיגה בעולם ובפרט באירופה.

    בדבריםן שנשא ח"כ יעקב אשר במליאה דיבר על הדוגמא אישית של הנבחרים: "אנחנו חווים בתקופה האחרונה את התגברות גילויי האנטישמיות בעולם, במקרים של התנכלות ליהודים, ופגיעה חמורה בסמלי דת כמו בתי כנסת ובתי עלמין. דבר שמוטל עלינו לדון בו בכל האחריות המתבקשת ולצד זה נבחרי הציבור שלנו בארץ מוכרחים לתת דוגמה אישית כדי למנוע את התרחבות התופעה הקשה".

    אשר הזכיר את דבריו של הפוליטקאי האנטישמי הידוע ג'רמי קורבין, "אחת ההתבטאויות המקוממות של מנהיג האופוזיציה באנגליה, ג'רמי קורבין, – נגדו יצאו ראשי הקהילה היהודית והתריעו מפניו – היתה האמירה בה השתמש בדיפלומטיה מתוחכמת והשווה בין מדינת ישראל לארגון הטרור דאע"ש" אמר אשר.

    אשר הסביר את התחכום בשנאה שלו ג'רמין, "הוא בסך הכל אמר – 'חברינו היהודים אינם אחראים לנעשה ע'י מדינת ישראל כפי שחברינו המוסלמים אינם אחראים לנעשה ע'י ארגון הטרור דאעש' – – זו דיפלומטיה של הסתה והשוואה בין טרוריסטים ליהודים בצורה מתוחכמת".

    ח"כ אשר המשיך והשווה את האנטישמיות שם להתטאויות קשות כנגד שומרי המסורת בישראל, "אבל אני שואל, איך אפשר לבוא בטענות למנהיג האופוזיציה באנגליה, קורבין, כאשר כאן בארץ ישראל שר חוץ לשעבר שאף חווה בילדותו גילויי אנטישמיות נגד יהודים – אחראי לקמפיין שהוא עומד בראשו שהופך ציבור שלם לגיס חמישי ומחבר אליו את הציבור החרדי האנטי ציוני כלשונו בנשימה אחת" תקף אשר.

    אשר המשיך ודיבר על הסכנה בהתנהלות הארסית של ליברמן, "כשחיבור הדברים יחד לפי שיטת קורבין הציבור החרדי הוא עצמו גיס חמישי ובאותה דיפלומטיה ארסית השתמש שר החוץ לשעבר של ישראל כשהציג במסיבת עיתונאים את קמפיין הבחירות והכריז, – 'ליברמן לא דופק חשבון לחמאס' ובאותה נשימה 'ליברמן לא דופק חשבון לחרדים' – זו אותה דיפלומטיה מסוכנת של הסתה נגד יהודים או נגד יהודים חרדים".



    0 תגובות