שרי הממשלה יאשרו: אלקין יערוך שימוע לקובי

    איתי גדסי No Comments on שרי הממשלה יאשרו: אלקין יערוך שימוע לקובי

    חברי הממשלה יקיימו משאל טלפוני בדבר הצעתו של ראש הממשלה ‎נתניהו, לפיה תועבר סמכות ההחלטה על המשך כהונת רון קובי כראש העיר טבריה משר הפנים ‎אריה דרעי לשר זאב אלקין

    רון קובי צילום: פלאש 90
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מזכיר הממשלה צחי ברוורמן הודיע לחברי הממשלה על קיום משאל טלפוני בדבר הצעתו של ראש הממשלה ‎נתניהו, לפיה תועבר סמכות ההחלטה על המשך כהונת רון קובי כראש העיר טבריה משר הפנים ‎אריה דרעי לשר זאב אלקין.

    יצויין כי לפני מספר חודשים פסק בית המשפט העליון כי עקב 'היריבות ביניהם' לטענת קובי, שר הפנים אריה דרעי מנוע מלעסוק בעניינו של ראש עיריית טבריה הכושל רון קובי שמרבה להסית כנגד דרעי השכם והערב.

    כזכור, רון קובי נבחר בבחירות המקומיות האחרונות לכהן כראש עיריית טבריה. קובי מנהל מזה למעלה משנה מסע הסתה כנגד הציבור החרדי וקורא להצר את צעדיו בעיר. קובי ניסה שוב ושוב להעביר תקציב עירוני לטבריה במועצת העיר – תקציב שעורר חילוקי דעות רבים בעירייה ומשום כך לא עבר לבסוף. במקרים כגון אלו החוק קובע כי בסמכות משרד הפנים להחליט בעניין העירייה. משרד הפנים זימן את קובי לשימוע, אך האחרון עתר לבג"ץ וזה נתן לו אורכה נוספת, וכן פסק כאמור כי השר דרעי לא יוכל לעסוק בעניין, אלא כל שר אחר בממשלה.



    0 תגובות