בבני ברק נחנכה נקודת השאלה ל'טאבלטים כשרים' • צפו בתיעוד

    דוד קליגר No Comments on בבני ברק נחנכה נקודת השאלה ל'טאבלטים כשרים' • צפו בתיעוד

    ארגון 'בלב אחד' חנך היום משרדים חדשים בבני לצד מחלקה להשאלת 'טאבלטים כשרים' לחולים ובני משפחותיהם בהשתתפות הרה"ר הרב דוד לאו שליט"א ששיבח את פועלם • צפו בתיעוד

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טקס קביעת מזוזות למשרדי ארגון 'בלב אחד' התקיים היום בבני ברק. בהשתתפות הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו אשר קבע את המזוזות ושיבח את פעילות הארגון ואף ביקש להוקיר אותם על פועלם.

    בנאומו ציין הרב הראשי לישראל את הפעילות המבורכת של ארגון בלב אחד וסיפר מעדות אישית על מקרה בו שהה עם ביתו בבית החולים, ולחדר נכנסו קבוצת צעירים, מתנדבי הארגון שהגיעו לשמח חולים. "ראיתי את החיוך שנמרח על פניו של הילד אותו באו לבקר והתפעלתי ממעשה החסד שאתם עושים בכל יום ויום בבית חולים אחר."

    ארגון בלב אחד אשר הוקם במטרה לסייע לילדים מוגבלים וחולים ולבני משפחותיהם, חרט על דגלו את סמל הנתינה והסיוע לאותן המשפחות אשר מתמודדות ביום יום עם הכאב, הצער והחולי. לאחרונה, רכשו בארגון מאות מכשירי טאבלט שהוסבו למכשיר תורני, ויהווה כלי עזר שימושי עבור אותם מאושפזים, הן להשלמת לימודים, עיון באוצר החוכמה, לימוד עם חברותא, ושימוש במגוון ספרי קודש מארון הספרים היהודי.

    במהלך טקס קביעת המזוזה השיק מנכ"ל הארגון דוד ווייטמאן נקודת השאלה לטאבלטים המיועדים לחולים. הרב הראשי בחן את הטאבלט ובירך על כך. "ראיתי את התועלת בזה. הסייעתא דשמיא שיש לכם, הוא לחשוב היכן יכול להיות תועלת לשני. היית רוצה שכולם ילמדו דף גמרא גם בבית החולים" אמר הרב לאו, "אבל אני מודע לכך שלא כולם יכולים. זאת הכוונה לדברי הגמרא כל אשר יחסר לו. אשריכם שחשבתם על המחשבה הגדולה הזאת."

    יוסף שפיצר מנהל סניף בני ברק הודה לפעילים ולמתנדבים על פעילותם הרבה בקרב הילדים המוגבלים ועל הביקורים בבתי החולים וציין כי בתקופה הקרובה יכלול הארגון פעילויות נוספות בקרב אותן משפחות אשר זקוקים להם.

    לב אחד טאבלטים 4

    לב אחד טאבלטים 3

    לב אחד טאבלטים 2

    לב אחד טאבלטים 1



    0 תגובות