המלך הבלתי מעורער: נתניהו מקבל 82% תמיכה בקרב תומכי הליכוד

    איתי גדסי No Comments on המלך הבלתי מעורער: נתניהו מקבל 82% תמיכה בקרב תומכי הליכוד

    למרות כתבי האישום שהוצגו כנגד ראש הממשלה: סקר חדש מגלה כי התמיכה בראש הממשלה גבוהה מאוד. בתוך הליכוד קם מתחרה חדש להנהגה: ניר ברקת מוביל על סער, כץ, אדלשטיין וארדן | הימין החדש מתחזק משמעותית. ואילו הבית היהודי לא עוברים את אחוז החסימה

    צילום: פלאש 90
    20:34
    28.03.24
    אבי מימרן No Comments on אבי מימרן במונולוג כאוב: "מדינה קומוניסטית או מדינת היהודים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקר חדש שמתפרסם לאחר הצגת כתבי האישום כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והסערה הציבורית שהביאו. מראים כי מפת המנדטים משתנה קצת לטובת הימין. כחול לבן מקבלת 34 מנדטים, מול הליכוד שמזנבת אחריה עם 33 מנדטים. את הסקר ערך אתר וואלה עם פרופ' מנו גבע..

    הימין מתחזק מעט. הימין החדש מקבל 7 מנדטים לאחר כניסת בנט למשרד הביטחון. ואילו הבית היהודי לא עוברת את אחוז החסימה. המפלגות החרדיות שומרות על כוחן.

    תוצאות הסקר: כחול לבן: 34. הליכוד: 33. הרשימה המשותפת: 13. שס: 9. ישראל ביתנו: 8. יהדות התורה: 7. הימין החדש: 7. העבודה גשר – 5. המחנה הדמוקרטי: 4.

    האיחוד הלאומי – הבית היהודי, לא עוברים את אחוז החסימה. %

    בקרב על ראשות הליכוד, מתברר כפי שחשבו כולם כי אין כלל קרב, רה"מ נהנה מתמיכת 82% ממצביעי הליכוד בשאלת ההתאמה לראשות המפלגה אם יתקיימו פריימריז. עוד עולה מהסקר כי ברקת יותר פופולרי מסער בקרב על הנהגת הליכוד ביום שאחרי נתניהו.

    לפי הסקר, ברקת הוא המועמד המועדף לעמוד בראשות הליכוד בקרב מצביעי ליכוד – עם 21% תמיכה ואילו סער אחריו עם 17% תמיכה. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין מקבל 11% תמיכה, גלעד ארדן 7%, ישראל כץ 6% ואבי דיכטר 4%.

     



    0 תגובות