נתניהו לגנץ: "בא נקים ממשלה שתספח את בקעת הירדן"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו לגנץ: "בא נקים ממשלה שתספח את בקעת הירדן"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר מסר לבני גנץ ערב פקיעת המנדט להרכבת הממשלה, על רקע גיבוי ארה"ב למהלך בהתיישבות, במקום להקים ממשלה עם טיבי, "אני אתה וליברמן נקים ממשלה שתוביל את סיפוח בקעת הירדן שתקבע את גבולנו המזרחי", זה ייזכר לדורות עולם או לדיראון עולם

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זמן קצר לפני פגישתו עם בני גנץ בלשכתו בירושלים. ראש הממשלה בנימין נתניהו מצטלם בלשכתו על רקע המפה המפורסמת וקורא לגנץ להצטרף יחד עם ליברמן לממשלה לאומית רחבה, "קראתי לבני גנץ ואביגדור ליברמן להקים ממשלת אחדות רחבה, שתשמור על ביטחון ישראל ותספח את בקעת הירדן".

    מוקדם יותר היום, אביגדור ליברמן נפגש עם בני גנץ במשרדו בתל אביב, על פי הדיווחים הייתה פגישה קצרה מאוד ללא פריצת דרך כלשהיא. נראה כי פניו של ליברמן לכיוון ממשלת אחדות כולל גוש הימין או ממשלת ימין בלבד

    ..

    בזמן הזה, בני גנץ ובנימין נתניהו נפגשים בירושלים, לפגישה מכרעת לקראת אפשרות של הקמת ממשלת אחדות רחבה עם כלל המפלגות. יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ הודיע כי לא יצטרף לממשלה בראשות בנימין נתניהו בכל מצב.

    מחר (רביעי) תתכנס סיעת ישראל ביתנו בכנסת בשעה 13:00. יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן צפוי לנאום ולדבר על המצב הפוליטי שעות ספורות לפני פקיעת המנדט מידיו של בני גנץ.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בא נקים ממשלת אחדות בראשות גנץ!
      שבאמת תספח את בקעת הירדן. (אתה הרי לא עשית את זה. וגם לא תעשה.)
      אם ביבי לא רוצה ממשלה עם הרשימה המשותפת, שיצטרף מידית לגץ. (המנדט הרי בידיו. איזה חוצפה היא להציג את גנץ כ'סרבן' 'לשבת עם' מי שהמנדט כלל לא בידו / קיבל פעמיים ו'נכשל'.)
      בחירות רק לצרכיך האישיים.
      לך הביתה והיחקר ככל האדם!