נתניהו בגוש עציון על הצהרת טראמפ: "הישג שיעמוד לדורות"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו בגוש עציון על הצהרת טראמפ: "הישג שיעמוד לדורות"

    בדברים שנשא היום ראש הממשלה במהלך סיור בגוש עציון, התייחס נתניהו להצהרת טראמפ: "ממשל טראמפ תיקן כאן עוול היסטורי והתייצב עם האמת והצדק, אני מודה לנשיא טראמפ ולמזכיר המדינה פומפאו"

    צילום: קובי גדעון, לע"מ
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום בגוש עציון ונפגש עם ראשי מועצות ביהודה ושומרון.

    בדברים שנשא במקום התייחס ראש הממשלה נתניהו להצהרה ההיסטורית של ממשל טראמפ לפיה ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון הינה חוקית: "אני מודה שאני נרגש מאוד. אנחנו פה, בגוש עציון, מקום שגורשנו ממנו במלחמת העצמאות, והנה אנחנו ביום היסטורי עם עוד הישג עצום למדינת ישראל, שעבדנו עליו לא מעט, ממשל טראמפ תיקן כאן עוול היסטורי והתייצב עם האמת והצדק. אני מודה לנשיא טראמפ ולמזכיר המדינה פומפאו. זהו יום גדול מאוד למדינת ישראל והישג שיעמוד לדורות".

    ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן ברך גם הוא את הצהרת ממשל טראמפ בנוכחות ראש הממשלה נתניהו: "צעד גדול לריבונות ביהודה ובשומרון. ממשלת ארה"ב בהובלתו של הנשיא טראמפ מוכיחה פעם אחר פעם שהם הידידים הטובים ביותר של מדינת ישראל'.

    כמו כן אמר נאמן כי מדובר בצעד חשוב בדרך לשליטה ישראלית מלאה בכל ארץ ישראל: "זהו צעד חשוב בכך שמדינת ישראל לא רק תשלוט ביהודה ושומרון, אלא גם תהיה הבעלים היחידים של ארץ ישראל על ידי החלת הריבונות המלאה. אני רוצה להודות לך ראש הממשלה נתניהו שאתה נלחם ולא מרפה, למען ארץ ישראל ולמען היסטוריה והמורשת. אנחנו כאן ביהודה ובשומרון נהיה לצדך".

    עוד אמר ראש המועצה האזורית גוש עציון: "הממשלה בראשותך ממשיכה לעבוד ולעשות היסטוריה יומיום, שעה שעה. בזמן שבשמאל נכנסים להיסטוריה הממשלה בראשות בנימין נתניהו עושה היסטוריה והופכת חזון למציאות. אלו ימים טובים להתיישבות היהודית בארץ ישראל ובעז"ה נראה זאת גם בשטח, עם בניה והרחבת מפעל ההתיישבות".



    0 תגובות