גפני: "טבריה סובלת מראש עיר שאיננו מתפקד"

    איתי גדסי 1 Comment on גפני: "טבריה סובלת מראש עיר שאיננו מתפקד"

    חבר הכנסת משה גפני אמר היום בנוגע להליך המשפטי בעניינו של ראש עיריית טבריה רון קובי כי התחושה היא בית המשפט 'סוחב' את ההליך במכוון: "הרגשתי היא, שאם זה היה ראש עיר שעוזר לחרדים לא היו סוחבים את עניינו כ"כ הרבה זמן, התחושה שביהמ"ש אינו אובייקטיבי"

    צילום: מרים אלסטר / Flash90     
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני התייחס היום בפתח הדיון בוועדה להליך המשפטי בעניינו של ראש עיריית טבריה רון קובי: "אתמול נחשפתי להחלטת ביהמ"ש בנוגע לראש עיריית טבריה, אני מרגיש עם העניין הזה רע מאוד".

    גפני תיאר את המצב האבסורדי השורר בעיר טבריה: "המנהלים עזבו שם את העירייה, לא מאשרים תקציב, והעיר בקריסה כלכלית מוחלטת, תופעה בלתי מתקבלת על הדעת. למקרה הזה התכוון המחוקק, שצריך לעשות שימוע, לבדוק את הדבר הזה, ולקבל החלטה. בסופו של דבר ביהמ"ש מעביר את זה כמה הרכבים, העיר בינתיים שוקעת. שר הפנים יש לו נגיעה לעניין".

    "ההרגשה שלי", הוסיף גפני, "שאם זה היה ראש עיר שהיה עוזר לחרדים, או שר פנים שהיה חילוני, זו לא הייתה החלטה של ביהמ"ש, לא היו סוחבים את זה כ"כ הרבה זמן. זה נותן תחושה שביהמ"ש אינו אובייקטיבי בקביעה שלו. אני אומר לנשיאת ביהמ"ש העליון, שיש ציבור גדול שמאבד את האמון בדברים הפשוטים. תושבי טבריה סובלים עם ראש עיר שאיננו מתפקד, מנהלים שעוזבים, אין לו תקציב, אין לו רוב בעירייה, וביהמ"ש נותן יד לדבר הזה. גם אם זה לא נכון, יש ציבור רחב שמרגיש ככה", אמר גפני.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      און קובי נבחר כחוק, כבר עם בחירתו יו"ר ש"ס בטבריה הצהיר כי בטבריה תקום וועדה קרואה, אריה דרעי סימן אותו וקרא טרול. לראשונה העיר טבריה סיימה שנת כספים ללא גרעון. בית המשפט עשה צדק. אפשר לא להסכים עם און קובי, אבל אי אפשר לגנוב שלטון.