שמולי: "אם הערבים ירצו להפיל את הממשלה במלחמה הימין יתמוך בנו"

    אסתי פלד 1 Comment on שמולי: "אם הערבים ירצו להפיל את הממשלה במלחמה הימין יתמוך בנו"

    ח"כ איציק שמולי בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תקף את התנהלות המפלגות החרדיות בהתעקשות על שמירת זהותה היהודית של המדינה, "השיח בין העגלה הריקה והעגלה המלאה שעד היום חשבו שאסור להם להתפשר, החרדים צריכים להתפשר ולעשות חשבון נפש"

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ איציק שמולי (העבודה) התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. שמולי תקף את ההכתרה של ליברמן לרבם של השמאלנים, "יש הרבה בכירים בשמאל שהפכו את ליברמן לכוכב, אני לא מהאנשים האלו. אני זוכר שליברמן נטוע עמוק בימין. אבל בגלל שהוא דלת היציאה היחידה של נתניהו מבלפור, אז כולם מתגמשים זמנית".

    על הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים, שמולי לא מתרגש מהאפשרות כי הערבים יפילו את הממשלה במהלך מבצע צבאי בגלל הימין, "אם הערבים יצביעו נגד הימין יתמוך בנו. "תמיד מפלגות האופוזיציה תומכות באופן ממלכתי בממשלה בעת לחימה. אנחנו צריכים את האצבעות שלהם בהצבעות ספורות בלבד".

    שמולי באמצע הריאיון החל לדבר כמפלגת שלטון, "הגיע הזמן שגם החרדים יעשו חשבון נפש, הם לא יכולים לדרוש מאיתנו הכל". מימרן: סליחה? כמה מנדטים אתה מייצג? שמולי: "אני לא אומר זאת בהתנשאות, אלא ההיפך, החרדים צריכים להבין שיש רוב גדול של חילונים שרוצים תח"צ בשבת ונישואים אזרחיים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איציק שמולי כדאי שאתם הרדודים והארעיים כאן תעשו את החשבון שאתה מציע לחרדים, אין פשרות בעניין החוקים שציווה התורה הקדושה , אנו החרדים נמשיך ללכת על פי חוקי התורה ולפי מה שהורו וציוו חכמינו אין דבר כזה להתפשר, על מה לפתוח עסקים בשבת ? להתיר תחבורה ציבורית בשבת, למי אתה מחשיב את עצמך , אתה בזיון מהלך .