ליברמן וגנץ במסר לחרדים: "הגענו להסכמות בענייני דת ומדינה"

    איתי גדסי No Comments on ליברמן וגנץ במסר לחרדים: "הגענו להסכמות בענייני דת ומדינה"

    שיש בידיהם רק 52 מושבים בכנסת יחד עם רשמית השמאל הקיצוני, מנסים בכחול לבן ובישראל ביתנו להראות כי הם לקראת הקמת ממשלה. כרגע אין להם כלום ביד, אך אם יסכים ליברמן להתאבד פוליטית, הוא יילך להקמת ממשלת שמאל-ערבים. כרגע ליברמן נואש לכמה מורדים שלא קיימים בליכוד

    גנץ וליברמן צילום: אלעד מלכה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפגישה עם ישראל ביתנו היום (ראשון) בשעות הצהריים, ממשיכים צוותי המשא ומתן של כחול לבן לפגישה עם נציגי מפלגת העבודה בכפר המכבייה. בפגישה משתתפים ראש צוות המו״מ מטעם כחול לבן, ד״ר יורם טורבוביץ, ושלום שלמה. מטעם מפלגת העבודה- גשר משתתפים אורי רמתי ויאיר אוחנה.

    לאחר סיום הפגישה בין ישראל ביתנו לכחול לבן נאמר, כי הושגה התקדמות של ממש בניסוח קווי היסוד, ובפרט בנושאים הנוגעים לענייני דת ומדינה. היום בערב צפויים צוותי המשא מותן של המפלגות להיפגש שוב וגם מחר.

    בכחול לבן ובישראל ביתנו, נמצאים הגורמים הקיצוניים ביותר שרוצים להביא למהפכה חילונית בישראל. ליברמן ובכירי כחול לבן רואים עין בעין, את הפעלת תח"צ בשבת. ביטול חוק המרכולים. הכותל הרפורמי. גיור וביטול המועצות הדתיות המספקות שירותי דת חיוניים בכל הארץ.

    בישראל ביתנו ובכחול לבן רוצים להראות תמונה של התקדמות משמעותית לפני הרכבת ממשלה. מפלגות השמאל בראשות כחול לבן וליברמן מונים 52 מושבים בכנסת. הם יצטרכו לפחות עוד 9 מושבים בכנסת בכדי להקים קואליצייה. בלוק ה-55 נראה יציב מתמיד ולכן אין חשש של מרד או עזיבת הבלוק.

    האפשרות הכי רצינית כרגע על הפרק, היא הקמת ממשלת מיעוט על ידי 9 נציגים מהרשימה המשותפת שיתמכו בהקמת הממשלה. בישראל ביתנו נמנעים לאשר או להכחיש בכדי ליצור לחץ על הליכוד לוותק על הבלוק או לקחת מספר חברי כנסת אל הממשלה החדשה, דבר שסיכוייו שואפים לאפס.



    0 תגובות