ניסיון אחרון? ריבלין זימן את הליכוד לפגישה

    ישראל רובין No Comments on ניסיון אחרון? ריבלין זימן את הליכוד לפגישה

    ככל הנראה בניסיון אחרון לפעול להקמת ממשלת אחדות רחבה: נשיא המדינה ראובן ריבלין זימן את צוות המו"מ של הליכוד לפגישה ביום שלישי

    ריבלין ונתניהו צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ראובן ריבלין זימן את ראשי צוות המשא ומתן של "הליכוד" לפגישה ביום שלישי בבית הנשיא, ככל הנראה בניסיון אחרון לפעול להקמת ממשלת אחדות רחבה. יצויין כי ראש הממשלה נתניהו עצמו לא זומן לפגישה.

    אתמול נפגש הנשיא ריבלין עם יו"ר "כחול לבן" בני גנץ עליו הוטלה מלאכת הרכבת הממשלה לפני כ-25 ימים. באם לא יצליח להרכיב ממשלה, ביום רביעי השבוע גנץ יאלץ להחזיר את המנדט לנשיא המדינה. וניכנס לתקופה של 21 יום שבו כל אחד מחברי הכנסת יכול לקבל את המנדט להרכבת ממשלה באם ישיג חתימות של 61 חברי כנסת שיתמכו במועמדותו.

    לאחר פגישת גנץ עם ריבלין אמר אתמול נתניהו: "אנחנו לפני מצב חירום שלא היה כמותו בתולדות מדינת ישראל. יש סיכום בכחול לבן ללכת לממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת. אנחנו יודעים בוודאות שהתקבלה שם החלטה כזאת. בחירות זה אסון, אבל הקמת ממשלה שתלויה במפלגות הערביות זה אסון גדול יותר.

    "אסור שתקום ממשלה כזו", המשיך והזהיר נתניהו, "אפילו לשעה אחת. ליברמן לפי כל הסימנים סיכם איתם. אף מהם לא מכחיש. יש לנו אפשרות לעצור את זה. צריך לגבש את הציבור כדי שנפיל את הממשלה הזו מתוך האופוזיציה במיידי. אסור לתת לזה לקרות".

    לסיום אמר נתניהו כי "בכחול לבן לא מנהלים שום משא ומתן עם הליכוד למעלה מ10 ימים".

     



    0 תגובות