הרב גרוסמן יכהן כנשיא הועידה השנתית לרפואה והלכה

    עפר גדנקן 1 Comment on הרב גרוסמן יכהן כנשיא הועידה השנתית לרפואה והלכה

    מנכ"ל בית החולים פוריה בטבריה ד"ר ארז און: "אני מברך את היוזמה החשובה. ועידה זו חשובה לקשר ולשיח בין בתי החולים למגזר החרדי ואשמח לקחת בה חלק פעיל יחד עם שאר מנכ"לי בתי החולים בצפון" ● משלחת חברי הועידה המכינה נפגשו עם רבני הקהילות בטבריה וגורמים בכירים בענף הבריאות בכדי להזמינם להשתתף בועידה שתתקיים בחודש הקרוב ● יו"ר הועידה המכינה הרב אליעזר רוזנברג מציין את ההיענות הרבה של הרבנים ואת ברכתם החמה.

    ר' משה שלזינגר, מנהל השיווק למגזר החרדי עם הגרי"ד גרוסמן שליט"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכבי שירותי בריאות משלימה את ההכנות לקראת הועידה השנתית לרפואה והלכה בה ישתתפו רבנים, גורמי רפואה משמעותיים במערכת הבריאות בישראל, לצד עסקנים, אישי ציבור רבים, ומובילי דעה ועורכת מפגשים מקדימים עם רבני הקהילות במחוז ואישים בכירים בענף הבריאות.

    במהלך הכנס יועלו סוגיות מרכזיות וחשובות רבות המעסיקות את מערכת הבריאות בישראל, תוך מתן דגש על עקרונות הבריאות המתקדמים ותפיסת השירות של מכבי שירותי בריאות – יחד עם חברות מקבוצת מכבי דוגמת 'אסותא', 'מכבי דנט' וכדומה – בעולם דינמי ומשתנה של קופות החולים ובריאות ציבורית בקהילה.

    כחלק מהוועידה יתקיים כינוס לנשות הרבנים זאת על מנת לתת להן כלים לסייע למטופלות נוספות.

    חברי הועידה המכינה עורכים בימים אלו מפגשים עם רבני הערים והקהילות ואישים בכירים בענף הבריאות בישראל בכדי לקבל את ברכתם והשתתפותם בועידה. בראשם המרא דאתרא ורב ואב"ד טבריה הגאון רבי אברהם דב אוירבך שבירך את הועידה ואמר כי ישתתף בה לטובת כלל הציבור, המקובל הגאון הרב קוק שליט"א שאמר כי זהו כינוס לשם שמים, ומרא דאתרא של העיר טבריה הגאון הרב משה צבי בוחבוט שהביע אף הוא את ברכתו החמה להצלחת הועידה החשובה. אף הגרי"ד גרוסמן שליט"א, נשיא מוסדות מגדל אור ורבה הראשי של מגדל העמק הביע את התפעלותו מהועידה ואמר כי לאור חשיבותה הוא נעתר לבקשת חברי הועידה המכינה לכהן כנשיא הועידה. בסבב הפגישות השתתפו יו"ר הועידה המכינה הרב אליעזר רוזנברג, מתאמי קשרי הקהילה בטבריה ר' יעקב בורד ור' יחיאל רוזנטל, אחראי על תיאום קשרי הקהילה בבית החולים פוריה ר' הלל רובינשטיין, רל"ש ר' יהושע דוייטש ומנהל השיווק הארצי למגזר החרדי ר' משה שלזינגר. מנכ"ל בית החולים פוריה בטבריה ד"ר ארז און קיבלם בחמימות רבה, הביע את הערכתו על היוזמה המבורכת של וועידת הרפואה וההלכה ואמר: "אני מברך את היוזמה החשובה ומודה לכם על כך. ועידה זו חשובה לקשר ולשיח בין בתי החולים למגזר החרדי ואשמח לקחת בה חלק פעיל יחד עם שאר בתי החולים בצפון".

    הועידה מתעדת להתקיים במהלך החורף ותהווה מגדלור רפואי הלכתי עוצמתי במחוז הצפון בכלל ובמערכת הבריאות בישראל בכלל.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אולי רבני ישראל ייתאחדו ויתחילו לטפל בתחלואה??? 28,000 חולי סרטן חדשים בישראל בכל שנה. והכשרויות נותנות למכור מוצרים רעילים.
      הרי "סכנתא חמירא מאיסורא", לא?
      גם פניה של המערכת להגדיל את עצמה במקום לטפל בתחלואה. אין לדעת תורה מה לומר בנושאים הללו?