שר החינוך הרב רפי פרץ: "מוכן לשבת עם כל המפלגות, למעט הרשימה המשותפת"

    עמית דניאל No Comments on שר החינוך הרב רפי פרץ: "מוכן לשבת עם כל המפלגות, למעט הרשימה המשותפת"

    יו"ר "הבית היהודי" הרב רפי פרץ מתייחס למצב הבטחוני ואומר: "אנחנו לא מדברים ישירות עם חמאס; יש לנו חוזה לא כתוב עם עזה" | על הקושי בהקמת ממשלה: "מוכן לשבת עם כולם, כולל מרצ, לבד מהרשימה המשותפת" | ומה הוא חושב על מינויו של בנט לשר הביטחון?

    הרב פרץ צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך ויו"ר "הבית היהודי" הרב רפי פרץ שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתייחס למאמצים להקמת ממשלת אחדות, למינוי נפתלי בנט לשר הביטחון ולמצב הבטחוני בימים האחרונים. "אנחנו לא מדברים ישירות עם החמאס. לנו יש חוזה עם עזה וזה הגדר שמפרידה בינינו. אתם תשמרו על הצד ההוא של הגדר ואנחנו נדאג הומניטרית לכל מה שאפשר".

    בנוגע למאמצים להקים ממשלה, אמר הרב פרץ: "מתווה הנשיא הוא מתווה ראוי וטוב. חוץ מהרשימה המשותפת שלא יכולה להיות לדעתי בממשלה, במשא ומתן ובקווים משותפים הכל לגיטימי, כולל מרצ. ברגע שהם יקבלו את קווי היסוד המשותפים. האחדות יכולה להיות שם העניין".

    "אני קורא לידידי בני גנץ ולראש הממשלה נתניהו לשבת ולסגור את העניין. העם רוצה אחדות והמציאות הבטחונית דורשת אחדות. צריכים להיות קשובים וללכת על מתווה הנשיא. השר יריב לוין והשר זאב אלקין יודעים את העמדה המשותפת שלנו והיא תידון במשא ומתן. אנחנו הולכים על קווי יסוד צנועים ונדרשים. צריך להבין איך חיים ביחד. אני לא פוסל אף אחד מלשבת אתי, חוץ מהרשימה המשותפת. כשסולקנו מעזה לא הלכנו לתל אביב. הלכנו לחולות חלוצה ויישבנו את הנגב. אנחנו עושים שם דברים נפלאים. זה לא משיחיות, זה חזון וציונות".

    על מינויו של השר נפתלי בנט במשרד הביטחון, אמר הרב פרץ: "קודם כל אני מאד שמח שנפתלי בנט הוא שר הביטחון. הצבעתי בעדו והוא אדם ראוי. שיקול הדעת הכולל שלו הוא טוב. אנחנו עובדים בשת"פ. נכון שהוא החליט להיכנס כסיעה בליכוד ואני מכבד את החלטתו, זה לא גורע את הערכתי. הוא הכריע את מקומו וזה בסדר. לציונות הדתית יש את הבית שלה ואנחנו נספח את הבית הזה באהבה".

    על הפעילות במשרד החינוך והניסיונות להביא להפעלת מערך החינוך המיוחד במוסדות המוכש"ר בהקדם, אמר: "אני עסוק במשרד החינוך. אני דואג שילדי ישראל יקבלו את כל מה שהם צריכים בכל מרחב בימים האלה. דבר שני מסתובב בשטח בעוטף עזה ולהתחזק מהרוח. הגעתי אתמול לנתיבות לחתונה שהתקיימה במקלט במקום באולם והיה מיוחד מאד".

    "החינוך המיוחד נמצא בטיפול רציני מאד. עשינו מאמצים שהשנה תתחיל כפי שצריכה להתחיל והפנינו לזה הרבה מאד כסף. לחינוך המיוחד של החרדים יש בעיה בהבנה המשפטית אנחנו עובדים על זה כדי שישתחרר כסף. ראוי שזה יהיה ואנחנו עושים מאמצים שזה כך יהיה".



    0 תגובות