מרכז חוסן יוקם באשקלון

    איתי גדסי 1 Comment on מרכז חוסן יוקם באשקלון

    בסדרת פגישות שקיים היום מ"מ מנכ"ל משרד רה"מ רונן פרץ עם ראשי ערים וראשי מועצות בדרום, סוכם על הקמת צוות עבודה מיוחד במשרד רה"מ שיגבש תכניות לקידום עוטף עזה והעיר אשקלון | בהנחיית ראש הממשלה בנימין נתניהו הוחלט על הפעלת מרכז חוסן בעיר אשקלון

    פרץ וגלאם
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מ"מ מנכ"ל משרד רה"מ רונן פרץ קיים היום סדרת פגישות עבודה עם ראשי ערים וראשי מועצות בעוטף עזה ובעיר אשקלון, במהלכן שמע על הצרכים השונים של כל מועצה ועירייה ועדכן אותם בסטטוס הנושאים שבטיפול. בנוסף, הוחלט במסגרת הפגישות כי יוקם צוות עבודה מיוחד במשרד רה"מ על מנת לגבש תכניות שונות לקידום האזור.

    מ"מ מנכ"ל משרד רה"מ רונן פרץ אמר: "הגעתי לפה היום, בהנחייתו של רה"מ נתניהו, כדי להיפגש עם ראשי הערים וראשי הרשויות, לשמוע את הצרכים ולקדם את הנושאים השונים. אנחנו עובדים במשותף כדי להמשיך ולקדם את הצמיחה של יישובי עוטף עזה והעיר אשקלון, ופועלים לייצר מנועי צמיחה נוספים. האזור צריך להמשיך בתנופה שלו – לא בגלל המצב הביטחוני, אלא למרות המצב הביטחוני. אנחנו כאן כדי לסייע ולעזור לזה לקרות".

    במהלך הפגישה עם ראש עיריית אשקלון עדכן מ"מ מנכ"ל משרד רה"מ את ראש העיר כי בהנחיית רה"מ אושרה פעילותו של מרכז חוסן בעירו. זהו מרכז החוסן הראשון שייפתח מחוץ ליישובי עוטף עזה.

    הפגישות התקיימו עם ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו, ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ראש המועצה האזורית שער הנגב אופיר ליבשטיין וראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      היי תושבת אשקלון מדברים על חוסן מה קורה לגבי הטבות מבחנה אנחנו שרוב העסקים כושלים עדיין משלמים מס הכנסה לבטל ללאתר את מס הכנסה באשקלון כמו שבעיר אילת תודה