ליברמן תוקף את המשותפת; פערים בין גנץ ללפיד על ישיבה עם נתניהו

    איתי גדסי No Comments on ליברמן תוקף את המשותפת; פערים בין גנץ ללפיד על ישיבה עם נתניהו

    ח"כ אביגדור ליברמן תקף את הרשימה המשותפת וכינה אותם "גייס חמישי". ליברמן הבהיר כי יש עוד אופציות להקמת ממשלה מלבד ממשלת מיעוט. בליכוד תקפו את ליברמן כי הוא אינו מצהיר על אי ישיבה עם הערבים

    גנץ ונתניהו בכנסת צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אביגדור ליברמן אמר הערב (רביעי) בהתייחסו למפלגות הערביות, אמר כי "הרשימה המשותפת היא גיס חמישי. בנוגע להקמת ממשלה אמר, "יש עוד אפשרויות מלבד ממשלת מיעוט", מבלי לציין את האפשרויות שכרגע אין לו מלבד ממשלת מיעוט. על חיסול בכיר הגי'אהד אמר ליברמן, "לא רואה בחיסול שיקול פוליטי". את הדברים אמר לחדשות 12.

     

    בליכוד מיהרו להגיב לליברמן ואמרו, "ליברמן וגנץ מסרבים לומר בבירור שהם לא יקימו ממשלת מיעוט בתמיכתכם של אחמד טיבי, איימן עודה וחבריהם תומכי הטרור, ושקיומה יהיה תלוי בהם".

    עוד אמרו בליכוד, "ממשלה כזאת היא סכנה למדינת ישראל וסטירת לחי לחיילי צה״ל שאותם איימן עודה ואחמד טיבי רוצים להעמיד לדין כ״פושעי מלחמה״. אסור שממשלת מיעוט מסוכנת כזאת תכהן אפילו יום אחד".

    בתוך כך, רביעיית כחול לבן נפגשה היום (רביעי) לדיון בשאלת הישיבה עם נתניהו. הרבעייה צפויה להתכנס שוב מחר מתוך הבנה שהגיעה השעה לקבל החלטות. גורם המעורב: נרשמו פערים גדולים בין גנץ ללפיד. כך מדווח מיכאל שמש.



    0 תגובות