רקטה פגעה במבנה באשקלון; ישראל לחמאס: אם תגיבו נפיל רבי קומות

    שלמה ריזל No Comments on רקטה פגעה במבנה באשקלון; ישראל לחמאס: אם תגיבו נפיל רבי קומות

    רקטה פגעה במבנה בעיר אשקלון. אישה נפצעה באורח קל. בנתיבות דווח על נפילה ללא גרימת נזק או נפגעים | חמאס מאיים כי אם ישראל תמשיך לתקוף ברצועה הארגון יגיב | שליח האו"ם למזה"ת אומר: "ההסלמה בין ישראל לג'יהאד האיסלמי מאוד מסוכנת" נעשים מאמצי הרגעה

    הפגיעה במבנה באשקלון צילום: מד"א
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר רקטה פגעה במבנה בעיר אשקלון. כתוצאה מהפגיעה אישה נפצעה באורח קל. בנוסף דווח על נפילת רקטה בעיר נתיבות בשטח פתוח בסמיכות לבתים, לא דווח על נפגעים או על נזק.

    מהמשטרה נמסר: בעקבות דיווח שהתקבל, הוזעקו כוחות משטרה לזירת נפילה ופגיעה בבית בעיר אשקלון. כוחות המשטרה סגרו את הזירה וחבלני המשטרה בדרכם לזירה לטיפול מקצועי בזירה.

    מהמשטרה נמסר על נפילת הרקטה בנתיבות: במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות חשד לפיצוץ פריט רקטי בשטח פתוח בנתיבות. שוטרים הגיעו למקום ופועלים להרחקת אוכלוסיה על מנת לאפשר לחבלן משטרה את הטיפול. מתחקור ראשוני אין נפגעים ואין נזק.

    שליח האו"ם מלדנוב התייחס להסלמה בדרום ואמר "ההסלמה בין ישראל לג'יהאד האיסלמי מאוד מסוכנת, האו"ם מנסה לסייע בהרגעת המצב".מדגיש שהעימות הוא בין ישראל לג'יהאד האיסלאמי, משאיר את חמאס מחוץ לתמונה".

    האזעקה בנתיבות:

    צילום: מד"א

     

    בחמאס העבירו מסר לישראל, כי אם ישראל תמשיך לתקוף ברצועה חמאס יגיב. בישראל העבירו מסר תקיף לחמאס,  "אם תצטרפו לפעילות נגד ישראל, ישראל לא תהסס להפיל רבי קומות".

    מעיריית אשקלון נמסר: בירי האחרון לעבר אשקלון נפלה רקטה במבנה בעיר. במקום פצועה אחת במצב קל שפונתה לבית החולים "ברזילי'. צוותים מטעם אגף הרווחה והשירותים החברתיים כבר נמצאים במקום ומעניקים את הסיוע הנדרש.

    הפגיעה באשקלון. צילום: מינו בר, רדיו דרום.

    צילום: מד"א

    photo_2019-11-13_16-06-30



    0 תגובות